سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم حمایت از تولید برای حفظ بازارهای صادراتی

رئیس اتاق آبادان بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان گفت: بخشی از کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از کرونا، کالاهای صادراتی تولید می‌کنند و باید از آنها حمایت شود .

غلامرضا اکبری زاده، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: با توجه به اینکه برخی از کالاهای تولید شده صادرات محور هستند و باعث ارزآوری می‌شوند باید دولت تسهیلاتی ارائه دهد تا در راستای حمایت از کسب‌وکارها، بازارهای خارجی حفظ شود.

او با اشاره به اینکه ویروس کرونا  موجب شد تا میزان ترددها کاهش چشمگیری داشته باشند و از تجمعات کاسته شود، تصریح کرد: مشخص نیست این شرایط چه زمانی به حالت عادی بازمی گردد از این‌رو میزان درآمد بسیاری از کسب‌وکارها به‌شدت کاهش یافته و شرایط آینده و عواقب ناشی از آن مبهم است.

رئیس اتاق آبادان بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان افزود: لازم است کسب‌وکارها در راستای برنامه‌های آتی، برنامه هایی در خصوص متغیرهای اثرگذار بر درآمد و هزینه‌های کسب‌وکار خود پیش‌بینی کنند.

اکبری زاده تصریح کرد: پایداری ویروس کرونا پارامترهای اصلی تعیین ارزش قیمت سهام که همان جریان نقدی آتی بنگاه‌ها و سودآوری آنها است را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

او حمایت از واحدهای خسارت‌دیده منطقه آزاد اروند در حوزه بانکی و بیمه‌ای را ضروری دانست و گفت: خروج از بحران کرونا ویروس نیازمند همراهی و همکاری همه دستگاه‌ها با یکدیگر است تا از بروز مشکلات بیشتر جلوگیری شود.

رئیس اتاق آبادان بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان برخی از کالاهای تولید شده منطقه آزاد اروند را صادرات محور برشمرد و افزود: باید دولت تسهیلاتی ارائه دهد تا در راستای حمایت از کسب‌وکارها، بازارهای خارجی حفظ شود.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.