معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کار منطقه آزاد اروند گفت: ۱۳ میلیارد ریال برای راه‌اندازی یک واحد تولید لامپ کم مصرف در شهرک صنعتی خرمشهر هزینه شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، سیدعلی موسوی معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کار منطقه آزاد اروند روز سه شنبه در حاشیه افتتاح واحد تولید لامپ کم مصرف گفت: این واحد تولیدی به صورت مستقیم برای ۳۰ نفر و به طور غیرمستقیم برای ۱۲۰ نفر فرصت شغلی ایجاد کرده است، ضمن اینکه فاز دوم این واحد تولید لامپ کم مصرف هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.

او افزود: عمده تولید لامپ این واحد تولیدی علاوه بر بازار داخل کشور به کشورهای همسایه به ویژه عراق صادر می شود.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کار منطقه آزاد اروند به بهره‌برداری از ۱۰ پروژه با ۵۹۶ اشتغال مستقیم و یکهزار و ۳۰۰ نفر اشتغال غیرمستقیم در قالب "هر هفته یک طرح" در منطقه آزاد اروند  اشاره کرد و گفت: برای اجرای این طرح‌ها یکهزار و ۴۰۰ میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده است.

موسوی ادامه داد: عمده این تولیدات صادرات محور است که ضمن ارز آوری ، اشتغال خوبی نیز در منطقه ایجاد خواهند کرد.

۱۰ طرح صنعتی و تولیدی با عنوان جهش تولید در سرزمین فتح به منظور گرامیداشت آزادسازی خرمشهر و شکست حصر آبادان، در منطقه آزاد اروند اجرا شده است.

 اولین پروژه که مربوط به شرکت توسعه الکتریک باتیس، تولید کننده لامپ های LED است روز سه شنبه در سایت صنعتی منطقه آزاد اروند ( شهرک صنعتی خرمشهر)، مجتمع شماره یک صنعتی اروند با حضور مدیرعامل، اعضا هیات مدیره و معاونان سازمان منطقه آزاد اروند به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.