سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بدنه شهرداری ومدیران شهرداری انگیزه‌ای برای رفع مشکلات شهروندان وجود ندارد

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شاهد پیگیری نامه‌های ارجاع شده به شهردار تبریز هستیم، اما در بدنه شهرداری و مدیران شهرداری انگیزه‌ای برای رفع مشکلات شهروندان وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، کریم صادق‌زاده سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز  افزود: اخیرا شاهد صدور بخشنامه برخلاف قانون کار و تامین اجتماعی در سازمان پسماند بودیم که افرادی که بیش از ۶۰ سال سن دارند و ۱۴ سال سابقه به کنار گذاشته و با مشکل روبه رو شده‌اند.

او تاکید کرد: از شهردار تبریز می‌خواهیم در چارچوب اختیارات خود مدیرانی که علاقه‌ای برای حل مشکلات مردم ندارند را تعیین تکلیف کند.

او یادآور شد: در اسفند ۹۸ برای حل مشکل اجرای مسیرگشایی امتداد خیابان شهید شریفی در حوزه منطقه ۴ و ۱۰ و تملک عرصه و سرقفلی مغازه‌های احداثی که در سال ۵۸ اجرا شده بود مصوبه‌ای تصویب شد که مقرر شد با رعایت قوانین براساس ردیف بودجه عمرانی و براساس نظر کارشناسان قیمت‌گذاری شود، ولی تا امروز نتیجه‌ای حاصل نشده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: ۶ نفر از نگهبانان شرکت واحد اخراج شده‌اند که اقوام برخی مدیران به جای آن‌ها به مجموعه آورده شده که موجب ناراحتی و دلسردی کارکنان شده است، اگر این کار بدعتی باشد که هر پیمانکار برای خود نیروی جدیدی بیاورد با مشکل روبه رو خواهیم شد.

او خاطرنشان کرد: بحث تبدیل وضعیت و قرارداد مستقیم به فراموشی سپرده نشود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.