سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصادف پراید با تریلر در جاده تویسرکان به نهاوند ۶کشته بجای گذاشت

رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند گفت:ساعتی پیش در تصادف پراید با تریلر در جاده تویسرکان به نهاوند ۶نفر جان خود را از دست دادند.

علی کیانی رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،افزود: ساعتی پیش در جاده روستای مراد آباد تویسرکان به سمت نهاوند تصادف بین یک دستگاه تریلر و پراید ۶کشته به جای گذاشت.

او ادامه داد: در انجام عملیات مشترک پایگاه امداد و نجات جاده‌ای فیروزان و پایگاه امداد و نجات جاده‌ای خیر آباد در محور روستای مرادآباد تویسرکان عصر امروز بر اساس اعلام گزارشی از سوی مرکز کنترل عملیات eoc دربر برخورد یک دستگاه سواری پراید و تریلی در محور روستای مراد آباد تویسرکان و با توجه به شدت حادثه تیم پایگاه امداد و نجات جاده‌ای فیروزان با یک دستگاه خودروی نجات به محل اعزام شدند.

کیانی بیان کرد: متاسفانه در این حادثه هر ۶سرنشین خودروی پراید ۴مرد و ۲ کودک که از اهالی تویسرکان بودند به علت شدت صدمات وارده در دم فوت نمودند که با همکاری نجاتگران پایگاه امداد و نجات تویسرکان و نهاوند پس از اتمام عملیات رهاسازی هر ۶سرنشین فوتی خودروی پراید تحویل عوامل شهرداری شند.
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.