معاون آموزشی جمعیت هلال احمر کشور از ایجاد هزار و ۴۷۰ خانه هلال در کشور برای کمک رسانی و امداد و نجات سریع‌تر به مردم خبر داد.

ایجاد هزار و ۴۷۰ خانه هلال در کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، خسرو رحمانی، معاون آموزشی جمعیت هلال احمر کشور گفت: خانه‌های هلال برای اسکان اضطراری مسافران در زمان برف و کولاک و تصادفات ایجاد شده است و علاوه بر آن با کمک مردم و خیرین در کمترین زمان ممکن عملیات‌های امداد و نجات با نیرو‌های هلال حمر از آنجا انجام می‌شود.

او افزود: خانه هلال احمر جورقان هم که تازه افتتاح شد، چهل و هشتمین خانه هلال استان همدان است و با توجه به موقعیت آن در مسیر پیاده روی اربعین و کوستانی بودن استان مکان مناسبی برای خدمات دهی به مسافران است.

رحمانی اضافه کرد: در برنامه جمعیت هلال احمر کشور قرار است تمامی شهر‌های بزرگ و کوچک کشور دارای خانه‌های هلال با مشارکت مردم و خیرین شوند.

علی سنجر بیگی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان هم گفت: ما در استان همدان علاوه بر خانه‌های هلال ، ۱۸ پایگاه امداد جاده ای، یک پایگاه امداد کوهستان و یک پایگاه امداد هوایی داریم.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.