توزیع بسته معیشتی بین یک هزار خانواده نیازمند در تویسرکان

رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان گفت: بسته‌های معیشتی بین یک‌هزار خانواده نیازمند آسیب‌دیده از کرونا در این شهرستان توزیع شد.

توزیع بسته معیشتی بین یک هزار خانواده نیازمند در تویسرکانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، رضا عزیزی، رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان از توزیع بسته‌های معیشتی بین یک‌هزار خانواده نیازمند آسیب‌دیده از کرونا در این شهرستان با همت جمعیت هلال احمر خبر داد و گفت: این بسته‌ها با پیگیری نماینده مردم تویسرکان در مجلس از ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به ارزش حدود ۳۵۰ میلیون تومان تامین و بین نیازمندان توزیع شد.

او با اشاره به اینکه بسته‌های معیشتی توزیع شده شامل هشت قلم کالای اساسی، چون مرغ، برنج، روغن و حبوبات بود افزود: چهار تن مرغ، چهار تن برنج و ۹۰۰ لیتر روغن مایع و حدود ۲ هزار بسته بهداشتی به افراد بی‌بضاعت شناسایی شده در سطح شهرستان داده شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان به برگزاری مانور تحکیم سلامت با هدف ترویج فرهنگ استفاده از ماسک اشاره کرد و گفت: یک‌هزار عدد ماسک از سوی یکی از خیرین تهیه و بین مردم در طول اجرای این مانور توزیع شد.

عزیزی از دیگر اقدامات این نهاد به برپایی پویش «در خانه بمانیم» در فضای مجازی، ضدعفونی سطوح معابر روستایی به همت واحد جوانان و اعضای کانون روستایی، اهدای گان، ماسک و دستکش به بهورزان خانه‌های روستایی و نصب تراکت فاصله‌گذاری اجتماعی در داروخانه‌ها، فروشگاه‌ها و نانوایی‌ها اشاره کرد.

او در پایان سخنانش از اهدای ۳ هزار و ۵۰۰ ماسک و ۱۲۰ لیتر مواد ضدعفونی‌کننده به دستگاه‌های خدمات‌رسان درگیر با کرونا خبر داد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار