سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای مرحله دوم پویش ایران همدل در کرمان

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از آغاز مرحله دوم پویش ایران همدل با تلاش کمیته امداد در استان کرمان خبر داد و برلزوم‌ مشارکت مردم خیر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، یحیی صادقی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان با تأکید بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب به مناسبت عید سعید قربان و دعوت ایشان از مردم شریف ایران برای حضور پرنشاط و گسترده‌تر در مسابقه معنوی کمک مؤمنانه به قشر‌های آسیب‌دیده و یاری مجاهدان سلامت گفت: به تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب مرحله دوم پویش ایران همدل با حضور مردم نیکوکار، خیران، نهاد‌ها و دستگاه‌های مختلف در استان آغازشده است.

او از مشارکت ۲۶ میلیارد تومانی مردم خیر و نیکوکار استان در مرحله نخست طرح پویش ایران همدل خبر داد و گفت: یک‌میلیون و ۳۷۳ هزار و ۸۹۲ پرس غذای گرم در طرح اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان امسال در بین خانوار‌های نیازمند استان توزیع شد.

صادقی بیان داشت: مرحله دوم پویش ایران همدل همزمان با دهه امامت و ولایت آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت و در این راستا طرح اطعام حسینی که در ایام محرم و صفر برگزار می‌شود، با همراهی سپاه، بسیج، ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد مستضعفان نذورات مردم جمع‌آوری و بین نیازمندان سراسر استان توزیع خواهد شد.

صادقی اظهار داشت: با توجه به تأکیداتی که در آموزه‌های دینی نسبت به اطعام مؤمنان در روز عید غدیر شده است به همین منظور طرح ضیافت علوی برای پخت و توزیع غذای گرم توسط این نهاد در استان اجرا می‌شود و پیش‌بینی می‌شود توسط ۱۱۰ مرکز نیکوکار تعداد ۱۱۰ هزار پرس غذای گرم طبخ و در سطح استان توزیع شود.

او تصریح کرد: مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند برای مشارکت در مرحله دوم پویش ایران همدل از طریق کد دستوری #۰۳۴*۸۸۷۷* یا شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۶۴۸۷۹ اقدام کنند و یا با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.