سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به یاد جهادگران آسمانی.

بهره برداری ۹ طرح محرومیت زدایی کشاورزی در خراسان جنوبی

همزمان با سراسر کشور امروز ۹ طرح محرومیت زدایی حوزه آب در خراسان جنوبی افتتاح و به نام جهادگران آسمانی استان نامگذاری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، طرح احیای قنات روستای سیدان شهرستان خوسف امروز به نمایندگی از این پروژه‌ها با حضور فرمانده سپاه انصار الرضای استان افتتاح شد.

هنری مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی در این مراسم گفت: این طرح‌ها شامل احیای ۵ رشته قنات، یک استخر ذخیره آب و ۳ کانال انتقال آب کشاورزی است که برای بهره برداری آن‌ها ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

او افزود: مردم ۹ روستای شهرستان‌های خوسف، سربیشه، نهبندان و سرایان از مزایای افتتاح این طرح‌ها بهره مند می‌شوند.


بیشتر بخوانید


هنری با بیان اینکه این طرح‌ها به نام ۶ جهادگر آسمانی خراسان جنوبی نامگذاری شده است اظهار کرد:خراسان جنوبی ۶ جهادگر آسمانی دارد که در حین ماموریت جهادی و در حین خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم بر اثر حادثه به رحمت خدا رفته‌اند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی ادامه داد: ۳۷ جهادگر آسمانی در کشور شناسایی شده‌اند که خراسان جنوبی با ۶ نفر، بیشترین جهادگر آسمانی کشور را پس از استان تهران دارد.

هادگر علیرضا پروانه، محمدرضا سبزه‌بین، پژمان هاشمی، حبیب فرزانه و رحمت شیرین از شهرستان نهبندان و جهادگر محمد خراسانی از سرایان ۶ جهادگر آسمانی خراسان جنوبی هستند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.