مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی از افتتاح قنات روستای سیدان به نمایندگی از ۹ پروژه عمرانی بسیج در هشتم مرداد ماه جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، هنری مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت : هشتم مردادماه جاری قنات روستای سیدان خوسف به نمایندگی از ۹ پروژه در استان با اعتبار ۴۴۰ میلیون تومان به بهره برداری می‌رسد.

او با اشاره به جهادگران آسمانی افزود: این جهادگران عزیزانی هستند که در حین ماموریت جهادی و در حین خدمت رسانی به مردم مناطق محروم بر اثر حادثه به رحمت خدا رفته اند.

هنری با بیان اینکه تاکنون ۳۵ شهید جهادگر در کشور شناسایی شده که از این تعداد شش نفر مربوط به خراسان جنوبی هستند، بیان کرد: این استان بعد از تهران بیشترین جهادگر آسمانی را دارد.


بیشتر بخوانید


مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد: محمد خراسانی از سرایان و پنج نفر به نام‌های علیرضا پروانه، محمد رضا سبزه بین، پژمان هاشمی، حبیب فرزانه و رحمت شیرین از شهرستان نهبندان از جهادگران خراسان جنوبی هستند.

او اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونا یادواره جهادگران آسمانی با محوریت تهران به صورت ویدئوکنفرانس در استان‌ها با حضور خانواده این عزیزان برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار