سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خط کشی ۴۵ کیلومتر از محور‌های اصلی شهرستان اردبیل

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان اردبیل گفت: ۴۵ کیلومتر از محور‌های اصلی شهرستان اردبیل در ۴ ماهه گذشته توسط راهداران خط کشی شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ماشالله بهزاد، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان اردبیل در بازدید از محور‌های روستایی با بیان اینکه در جهت ارتقای ایمنی راه راهداران با استفاده از آسفالت سرد و گرم ۱۵ هزار متر مربع از محور‌های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان را لکه گیری کرده اند گفت: برای لکه گیری این محور‌ها بیش از هزار تن آسفالت گرم تهیه شده است.

او با اشاره به اینکه در مدت یاد شده ۲۰ کیلومتر از محور‌های روستایی گندیشمین، سردابه، ارجستان و ویله درق ترمیم و لکه گیری شده است تصریح کرد: ۶۵۰ متر از راه روستایی سردابه و سردابه قوتورسویی نیز توسط راهداران اصلاح رانش شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان اردبیل تسطیح و رگلاژ ۱۳۰ کیلومتر از راه‌های شنی و خاکی این شهرستان را در ۴ ماهه گذشته یادآور شد و اظهار کرد: ادامه احداث ۴ کیلومتر از راه روستایی کریق – حور نیز از محل طرح ملی ابرار در دست اقدام و اجراست.

بهزاد از شناسایی، قلع وقمع و جلوگیری از ۲۵ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و ساز‌های غیر مجاز در شهرستان اردبیل خبر داد و بیان کرد: با فعالیت گشت راهداری در محور‌ها تا کنون با حکم قضایی ۲۵ مورد آزاد سازی انجام و ۵۵ مورد تابلو‌های تبلیغاتی غیر مجاز نیز جمع آوری شده است.

او با اشاره به شانه زنی و تسطیح ۷۰۰ کیلومتر از حریم راه‌های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان گفت: راهداران ۳۰۰ کیلومتر از افتادگی شانه در محل‌های پرخطر را با استفاده از مصالح و تراشه آسفالت در ۴ ماهه گذشته اصلاح کرده اند.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان اردبیل برچیدن ۳۰۰ عدد از پایه علائم فرسوده، نصب ۳۵۰ عدد استوانه ایمنی جهت آشکارسازی نقاط پرخطر، نصب ۱۰ متر سرعتگیر پلاستیکی، نگهداری ۴۰ کیلومتر از سیستم چراغ‌های روشنایی اردبیل- نمین و سرعین، انجام ۷۰۰ متر مکعب عملیات شن ریزی در راه روستایی فیروزآباد و اجرای ۱۵ هزار متر مربع آسفالت ریگلاژ در محور اردبیل-خلخال را از مهمترین اقدامات راهداری شهرستان اردبیل در ۴ ماهه گذشته برشمرد.

او بیان کرد: در مدت یاد شده راهداران در راه اصلی سرچم و مغان، عباس آباد، فیروزآباد، جیاوان و آهوقلعه ۱۵ کیلومتر عملیات ریزش برداری انجام داده اند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.