سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت تسهیلات به کارفرمایان و کارگاه‌های بدون بیمه آسیب دیده از کرونا

مدیر امور سرمایه گذاری جهاد کشاورزی فارس گفت: کارفرمایان و کارگاه‌های بدون بیمه آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا می‌توانند از تسهیلات کرونا استفاده کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت:کارفرمایان و کارگاه‌های فاقد بیمه آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا می‌توانند از تسهیلات کرونا استفاده کنند.

محمود کجوری افزود: صاحبان واحد‌های کسب و کار‌های مشمول طرح کارفرمایی و خویش فرمایی دارای مجوز فعالیت از وزارت جهاد کشاورزی که از شیوع ویروس کرونا خسارت دیده اند و فاقد بیمه و کارگر بیمه شده هستند می‌توانند در سامانه corona-kara.mcls.gov.ir در ۵ رسته اصلی و ۳۳ رسته فعالیت بخش کشاورزی ثبت نام کنند.

او در ادامه به شرایط لازم جهت ثبت نام و تکمیل فرایند آن اشاره و بیان کرد: در عناوین رسته‌های اصلی شامل: واحد‌های پرورش مرغ گوشتی و مرغ مادر گوشتی، مراکز تولید محصولات گلخانه‌ای و صیفی جات صادراتی و مراکز تولید و عرضه گیاهان زینتی و ماهیان زینتی شامل این تسهیلات می‌شوند.

کجوری، به شرایط واحد‌های کسب و کار مشمول دریافت تسهیلات اشاره و تصریح کرد: این گونه کسب و کار‌ها از پارسال تاکنون در همین مشاغل فعال بوده و همچنان فعالیت داشته باشند و همچنین کارگاه فاقد پرونده بیمه نزد سازمان تامین اجتماعی باشد و اطلاعات شاغلین اعم از کارکن یا کارفرما در سامانه تسهیلات کرونا توسط وزارت جهاد کشاورزی ثبت و بارگذاری شده باشد.

این مقام مسئول بیان کرد: شرایط تسهیلات شامل: نرخ سود ۱۲ درصد با مدت باز پرداخت تسهیلات با احتساب دوره تنفس ۲۴ ماه از ابتدای آبان ماه امسال است.

او اظهار کرد: میزان تسهیلات قابل پرداخت به واحد‌های کسب و کار به ازاء هر شاغل ۶۰ میلیون ریال است که بایستی در واحد کسب و کار در رسته‌های یاد شده مشغول فعالیت باشند.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.