سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه ویژه مدرسه (بوم) بر اساس نیاز دانش آموزان تولید گردد

مدیرکل آموزش وپرورش خراسان شمالی گفت: برنامه ویژه مدرسه (بوم) بر اساس نیاز دانش آموزان تولید گردد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   عباس سعیدی در شورای راهبردی برنامه ویژه مدرسه گفت : برنامه ویژه مدرسه در راستای اجرای بند ۵-۵ سند تحول بنیادین و بند ۲-۱۳ برنامه درسی ملی است.

او  گفت: برنامه‌ای است که طی آن مدیر مدرسه با مشارکت اولیا و دانش آموزان میتوانند در بخش معینی از زمان رسمی تعلیم وتربیت وبر طبق ضوابط خاص فعالیت‌های آموزشی را برنامه ریزی واجرا نمایند.

او  ادامه داد: این طرح در مدارس متوسطه اول و دوره دوم ابتدایی به مدت ۶۰ ساعت و محتوا بر اساس نیاز‌های دانش آموزان بر اساس ۶ ساحت تربیتی و ۱۱ حوزه یادگیری تولید شود.


بیشتر بخوانید 


سعیدی افزود : همان طور که مدرسه کانون تحول می‌باشد برنامه ویژه مدرسه فرصتی است تا مدیران با مشارکت اولیا و دانش اموزان براساس تفاوت‌های فردی مطالب را تولید کنند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش خراسان شمالی در این جلسه افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم آموزش در فضای مجازی و نیز اهمیت توانمند سازی فرهنگیان در خصوص کار با سانه‌های دیجیتال از جمله موبایل دوره آموزشی ضمن خدمت با عنوان شبکه‌های اجتماعی، سواد رسانه‌ای و مسئولیت پذیری اجتماعی با کد ۹۹۵۰۶۸۷۶ (۸ ساعت) ویژه کلیه فرهنگیان با شرایط زیر برگزار می‌گردد.

خوش آینه ادامه داد:دوره به صورت مجازی و از طریق شبکه اجتماعی شاد برگزار می‌گردد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش استان ادامه داد: برای سال تحصیلی ۳۱ هفته آموزشی برنامه ریزی شده است که کتاب‌های درسی در ۲۶ هفته آموزش داده می‌شود در طول سال ۴ هفته معادل ۶۰ ساعت برنامه ویژه مدرسه طراحی می‌شود.

انتهای پیام/ه 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.