سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه کمک مومنانه در استان قزوین

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در ستاد همدلی استان گفت: طرح همدلی مومنانه بار دیگر در سه مرحله در استان اجرا خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) استان در ستاد همدلی استان گفت: مرحله اول طرح همدلی مومنانه در اعیاد قربان و غدیر، مرحله دوم در ماه محرم و مرحله سوم در اربعین حسینی اجرا خواهد شد.

او با اشاره به مشارکت‌های مردمی در مراحل قبلی همدلی مومنانه گفت:اخبار و برنامه‌های مختلف صداوسیما حکایت از یک مشارکت پرشور دراین طرح داشت.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) استان همچنین گفت: در ایام آغاز سال تحصیلی جدید اهدای لوازم التحریر هم در بسته‌های همدلی قرار خواهد گرفت.

استاندار هم در این جلسه با اشاره به اقدامات خوب و قابل قبول ستاد همدلی استان گفت:هر کسی با توجه به مسئولیت و نفوذ خود می‌تواند در یک اقدام خیرخواهانه مشارکت کند.

هدایت اله جمالی پور افزود: هر کسی که در ستاد همدلی استان دارای مسئولیتی است باید پیگیر روند اجرای طرح‌ها باشد.

جمالی پور تاکید کرد:صداوسیما ظرفیت بسیار موثر و ویژه‌ای در جذب مشارکت بالای مردم است.

معاون اقتصادی استاندار هم در این جلسه گفت: حضور پرشور مردم و اصناف و مسئولان در اجرای طرح همدلی مؤمنانه لبیک به پیام رهبر معظم انقلاب و همچنین جواب قاطعانه‌ای به اقدامات دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران بود.

قبادی با اشاره به فعالیت‌های کمیته‌های مختلف در اجرای طرح همدلی و مومنانه اظهارداشت: تمام کمیته‌ها با مشارکت همه جانبه و انجام رسالت و وظایف تعیین شده در پیشبرد اجرای طرح نقش ویژه‌ای داشتند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.