سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای میامی:

۵۶ هزار نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در میامی ارائه شد

رضا فتحی گفت: امسال کارآموزان روستایی و شهری شهرستان میامی ۵۶ هزار و ۲۹۵ نفر ساعت آموزش فراگرفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رضا فتحی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای میامی گفت: با توجه به پراکندگی جمعیت شهرستان، نزدیک به ۸۰ درصد دوره‌های آموزشی بارعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در روستا‌ها برگزار شد.

او اظهار داشت: فنی و حرفه‌ای با سایر دستگاه‌های اجرایی مانند کمیته امداد، بهزیستی و آموزش و پرورش نیز قرارداد‌هایی برای برگزاری دوره‌های آموزشی منعقد کرده و برای مددجویان، بهبودیافتگان مواد مخدر و دانش‌آموزان شهرستان دوره‌ها و کارگاه‌های متناسب با نیاز آنان برگزار شده است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای میامی گفت: از آغاز شیوع بیماری کرونا، برخی دوره‌های آموزشی از طریق فضای مجازی ارائه شده است.

فتحی تصریح کرد: رشته‌های فنی مانند خیاطی نازکدوزی، پیراهن دوز مردانه، شومیز زنانه، شیرینی پزی، سرمه دوز دستی و سنتی، تولیدچند رسانه ای، برق ساختمان درجه ۱و ۲، برق صنعتی و تابلو ساز و تعمیر لوازم خانگی درجه ۱ و ۲ از رشته‌های آموزش داده می‌شود.

او گفت: افزایش اشتغالزایی با ارائه برنامه‌های مدون آموزشی از اهداف مهم فنی و حرفه‌ای محسوب می‌شود.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای میامی با اشاره به اینکه برای دستیابی به جامعه‌ای پویا باید به کارآفرینی توجه ویژه‌ای داشت تصریح کرد: باید روحیه مهارت آموزی در جوانان و دانش آموختگان را ایجاد کرد.

فتحی افزود: هدف از ارائه دوره‌های آموزشی در شهرستان میامی کسب مهارت‌های لازم است که این مرکز در زمینه‌های مختلف اقدام به تربیت مهارت آموزی، کمک به ایجاد شغل در جامعه و بهبود رونق تولید، تحقق شعار سال و تربیت نیروی کار در سطح شهرستان کرده است.

انتهای پیام / ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.