حبیب‌الله خجسته پور گفت: محدودیت‌های جدید در شهرستان‌های با وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی در استان سمنان به مدت یک هفته مقرر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حبیب‌الله خجسته پور جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونا استان سمنان گفت: با توجه به درخواست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان و تصویب ستاد استانی مقابله با کرونا، محدودیت‌هایی در شهرستان‌هایی که در وضعیت رنگ‌بندی قرمز و نارنجی کرونایی قرار دارند، به مدت یک هفته اعمال می‌شود.

او بیان کرد: تمام دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، تالار‌های پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبانسراها، آموزشگاه‌ها و کلاس‌های تقویتی مدارس در این مدت در مناطق قرمز و نارنجی کرونایی تعطیل است.

جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونا استان سمنان ادامه داد: برگزاری مراسم‌های اجتماعی، فرهنگی و مذهبی، همایش‌ها و مجامع صنفی، فصلی و دوره‌ای در شهرستان‌هایی با وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی به مدت یک هفته ممنوع است.

خجسته پور با اشاره به تعطیلی کتابخانه‌ها و سینما‌ها در این شهرستان‌ها تصریح کرد: کافه‌ها، قهوه‌خانه‌ها و چایخانه‌ها، موزه‌ها و باغ‌موزه‌ها، شهربازی‌ها، مراکز تفریحی آبی و استخر‌های سرپوشیده، در مدت اعلام شده تعطیل است.

او تاکید کرد که برگزاری نماز جماعت در مناطق با وضعیت قرمز و نارنجی هم به مدت یک هفته ممنوع شده است.

جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونا استان سمنان گفت: در این مدت امکان فعالیت باشگاه‌های ورزشی و بدنسازی در شهرستان‌های قرمز و نارنجی کرونایی این استان وجود ندارد.

خجسته پور ابرازداشت: مشارکت مردمی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی شهروندان برای گذر از بحران کرونا و مهار آن ضروری است.

طبق اعلام روز نوزدهم تیر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان در نشست ستاد مقابله با کرونا استان، شهرستان‌های مهدیشهر و گرمسار در وضعیت قرمز، شهرستان‌های سمنان، آرادان و دامغان در وضعیت نارنجی و شهرستان سرخه در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.