احمد ملایری گفت: به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی برخی مردم اعمال محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، احمد ملایری فرماندار میامی گفت: با توجه به شیوع بیشتر ویروس کرونا و نزدیک شدن به وضعیت هشدار، شهروندان شهرستان میامی فقط برای کار‌های ضروری از منزل خارج شوند.

او با اشاره به اینکه استفاده از ماسک در معابر و اماکن عمومی برای مردم ضروری است تصریح کرد: اقلام غذایی بدون بسته‌بندی قبل از مصرف باید ضدعفونی شود.

فرماندار میامی گفت: در مساجد هرگونه پذیرایی ممنوع و نمازگزاران با سجاده شخصی و ماسک و صرفا جهت ادای نماز حضور یابند.

ملایری با بیان اینکه مکان‌های ورزشی تا اطلاع بعدی تعطیل و هرگونه اجتماع در این اماکن ممنوع است گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان از پذیرفتن ارباب رجوع بدون ماسک خودداری می‌کنند.

او ادامه داد: تمامی متصدیان واحد‌های صنفی ملزم به استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هستند و تا حد امکان کالای مورد درخواست مشتریان را در ورودی واحد صنفی تحویل دهند.

فرماندار میامی گفت: آرایشگران باید از شلوغی و ازدحام جمعیت در واحد‌های خود جلوگیری کرده و نوبت دهی را به گونه‌ای تعیین کنند که با یکدیگر تداخل نداشته باشد.

ملایری افزود: آرایشگران موظف هستند تمامی وسایل مخصوص به آرایشگری را قبل و بعد از هر مشتری ضدعفونی کنند تا باعث انتقال ویروس کرونا به دیگران نشوند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.