فرماندار گرمسار بیان کرد:

مشکلی برای تأمین اقلام بهداشتی در بیمارستان گرمسار وجود ندارد

وحید رجایی گفت: در حال حاضر مشکلی برای تأمین اقلام بهداشتی در بیمارستان معتمدی گرمسار وجود ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، وحید رجایی فرماندار گرمسار با بیان اینکه اکنون مشکلی برای امکانات و اقلام بهداشتی در بیمارستان معتمدی وجود ندارد، گفت: برای تأمین اقلام بهداشتی در ماه‌های آینده از هم‌اکنون باید به فکر بود.

او با اشاره به اینکه در حال حاضر ۸۰ درصد بیماران مبتلابه کرونا در گرمسار بهبود یافتند، افزود: مردم گرمسار در هفته‌های گذشته برای مقابله با ویروس کرونا با پیوستن به کمپین در خانه بمانید، برای قطع زنجیره انسانی کرونا اقدام کردند، اما باید این روند به‌صورت مستمر ادامه یابد.

فرماندار گرمسار از اجرای طرح فاضله گذاری اجتماعی و اعمال محدودیت در تردد بین‌شهری خبر داد و گفت: برای رفع مشکل تردد کارگران به شهرک‌های صنعتی و حمل محصولات و تولیدات کشاورزی گرمسار به تهران پیگیری‌های لازم انجام‌شده است.

رجایی تأکید کرد: کارگران، کشاورزان و افرادی که به سبب شاغل بودن در شهر‌های اطراف برای تردد با مشکل مواجه شدند می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۳۳۴۲۰۰۳۴۱ سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تماس بگیرند تا نسبت به رفع مشکل آن‌ها به‌سرعت اقدام شود.

او بابیان اینکه مردم با رعایت توصیه‌های بهداشتی و توجه به اصول قرنطینه خانگی می‌توانند به کنترل شمار مبتلایان به این ویروس کمک کنند، تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی، تأمین اجتماعی، سپاه، بسیج، هلال‌احمر، شهرداری‌های گرمسار و ایوان‌کی، شبکه بهداشت و درمان، برای مقابله با کرونا ویروس در شهرستان گرمسار پای‌کار هستند.

فرماندار شهرستان گرمسار با اشاره به وضعیت جوی هفته‌ی جاری و احتمال بارش و رعدوبرق و غیره در شهرستان بیان کرد: علاوه بر آن تداخل تعطیلات نوروزی با شرایط بحرانی انتشار بیماری کرونا، تعطیلات نوروزی متفاوت با سال‌های گذشته است.

رجایی از مردم خواست در راستای جلوگیری از ورود آسیب و وقوع حادثه برای شهروندان، به توصیه مسئولان توجه کنند و برنامه‌های تفریحی روز سیزده فروردین و دید و بازدید‌ها را به زمان مناسب دیگری موکول کنند.

محمدمهدی مجاور کارشناس مدیریت بحران فرمانداری گرمسار نیز گفت: مردم با توجه به شرایط خاص آب‌وهوایی طبق گزارش سازمان هواشناسی، در ایام تعطیلات پیش رو و ۱۳ بدر در منازل خود بمانند.

او بابیان اینکه برای روز‌های یکشنبه تا سه‌شنبه بارش باران گاهی رگبار شدید و رعدوبرق، وزش باد بسیار شدید از سوی سازمان هواشناسی در گرمسار پیش‌بینی‌شده است، افزود: در برخی نقاط تگرگ، از اواخر وقت یکشنبه تا سه‌شنبه کاهش چهار تا هشت درجه‌ای دمای هوا در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش باران و برف، مه آلودگی، احتمال خسارات ناشی از باد شدید، تگرگ، رواناب و سیلاب نیز پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.