سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب رتبه نخست باشگاه ریحانه سنندج در جام باشگاه‌های برگزیده کشور

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت:باشگاه ریحانه سنندج حائز رتبه نخست جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان سراسر کشور شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، عبیدالله رستمی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: در آیین اختتامیه چهارمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان سراسر کشور که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بصورت آنلاین در فضای مجازی پخش شد، باشگاه ریحانه سنندج با مسوولیت کلثوم عثمانپور حائز رتبه نخست جام باشگاه‌های برگزیده کشور شد.

او افزود: دبیرخانه جام باشگاه‌های استان کردستان با مسوولیت بهاره بهمنی یکی از دبیرخانه‌های فعال در زمینه جام کتابخوانی کشور نیز بطور ویژه مورد تقدیر قرار گرفت.

رستمی در خصوص جام باشگاه‌های کتابخوانی کردستان با اشاره به اینکه ۳۰۰ باشگاه کتابخوانی در سراسر استان فعال هستند، افزود: یکی از مهمترین اهداف جام باشگاه‌های کتابخوانی ترویج فرهنگ مطالعه بین قشر کودک و نوجوان در سطح جامعه بویژه روستا‌ها و حاشیه شهر‌ها است.

او با بیان اینکه جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان فرصت مناسبی برای ارتقای فرهنگ مطالعه و کیفیت بخشی به سطح مطالعه در سطح استان بوجود آورده و در بین نسل کودک و نوجوان موفق بوده است، گفت: از مهمترین دستاورد‌های باشگاه‌های کتابخوانی برای آینده کشور تربیت نسلی با سرانه مطالعه بالا خواهد بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت:برگزیدگان این دوره از جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در بخش‌های مختلف این برنامه از جمله باشگاه‌های برگزیده و شایسته تقدیر، نامه به نویسنده، فیلم موبایلی، معرفی کتاب، مهدکودک، باشگاه با نیازمندی‌های ویژه، تسهیلگران برگزیده و شایسته تقدیر و نویسنده برگزیده از نگاه باشگاه‌های کتابخوانی و در نهایت دبیرخانه برگزیده و فعال اعلام و معرفی شدند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.