فرماندار ویژه سقز بر غنی سازی منابع موجود در کتابخانه‌های عمومی سقز تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،کامل کریمیان فرماندار ویژه سقز صبح امروز در نخستین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان سقز که با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان و اعضای حقیقی و حقوقی انجمن در محل فرمانداری سقز برگزار شد، اظهار داشت: بسترسازی برای توسعه فضای کتابخانه‌ای و ترویج فرهنگ کتابخوانی در روستا‌ها ضرورتی انکارناپذیر است.

او با اشاره به کمبود سرانه فضای مطالعه در روستاها، بیان کرد: بخشداران با مشارکت دهیاران و اعضای شورا می‌توانند فضا و امکانات لازم را برای راه‌اندازی کتابخانه مشارکتی در روستا‌ها فراهم کنند.

کریمیان عنوان کرد: نیاز‌های روستائیان به ویژه در حوزه فرهنگ باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و مسئولان با کمک خیرین می‌توانند گام‌های مهمی در این بخش بردارند.

او همچنین خواستار توجه به منابع کتابخانه‌ای شد و عنوان کرد: تأمین منابع کتابخانه‌های عمومی بر اساس خواست‌ها و علایق مخاطبان نقش مهمی در ترویج فرهنگ کتابخوانی و توجه به کتاب دارد.

کریمیان بیان کرد: تلاش برای غنی‌تر کردن منابع موجود در کتابخانه‌های عمومی شهرستان امری ضروری است و انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان سقز باید به این مقوله توجه ویژه‌ای داشته باشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.