سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همکاری دستگاه قضایی به صورت تمام وقت با ستاد مبارزه با کرونا

رئیس دادگستری شهرستان هشترود، از دایر کردن شعبه ویژه تخلفات کرونایی در دادگستری هشترود خبر داد و گفت: دستگاه قضایی به صورت تمام وقت با ستاد مبارزه با کرونا همکاری کرده و در راستای برچیدن تجمعات، کمک حال این ستاد است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،رحیم استادی رئیس دادگستری شهرستان هشترود در جلسه ستاد مبارزه با کرونای شهرستان هشترود، اظهار کرد: حضور مردم در آرامستان‌ها بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی، پیگرد قضایی را در پی دارد.

او ادامه داد: از تمامی مردم فهیم شهرستان هشترود تقاضا داریم از تجمع در مراسمات مختلف به‌خصوص عروسی و عزا به صورت جدی خودداری کنند.

امین امینیان  فرماندار هشترود نیز در این جلسه از رکورد زنی آمار مبتلایان به کرونا ویروس در هشترود خبر داد و گفت: میزان فوتی‌های کرونا در هشترود از میانگین استانی و کشوری بالاتر است.
او اظهار کرد: متاسفانه اکثر ادارات عضو ستاد مبارزه با کرونا، سست عمل کرده و با کم توجهی به نحوه برگزاری مراسمات عزا و عروسی، موجب باعث بالا رفتن آمار بیماران کرونایی می‌شوند.

اوبا بیان این‌که چهار درصد از بیماران مبتلا به کرونا در هشترود فوت شده‌اند، اظهار کرد: تعطیلی مساجد، بازار هفتگی و صنوف درجه سه و چهار همچنان به قوت خود باقی است و برگزاری مجالس ترحیم و عروسی پیگرد قانونی خواهد داشت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.