معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ویژه مرند بر لزوم مناسب سازی ادارات، اماکن و فضا‌های شهری در این شهرستان برای افراد معلول تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،علی شیخ پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ویژه مرند  در جلسه ستاد مناسب سازی و شورای سالمندان شهرستان مرند با اشاره به توجه بیشتر بر اجرای مصوبات اظهار کرد: استفاده از خدمات شهری، از حقوق شهروندی یک معلول است و اگر در این خصوص کوتاهی کنیم حقوق شهروندی افراد را ضایع کردیم.

او افزود: توجه بیشتر به مناسب سازی معابر و مسیر‌ها در جهت تردد بهتر سالمندان و معلولین و جانبازان باید صورت گیرد.

او  گفت: بهزیستی از تمامی ادارات شهرستان در جهت مناسب سازی بهتر برای معلولین و جانبازان، بازرسی انجام داده و گزارش آن را ارائه کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار مرند ادامه داد: کوتاهی در این راستا از هیچ اداره‌ای قابل قبول نیست و مناسب سازی پیاده روها، سطوح شیب دار ورودی ادارات، اماکن عمومی، فضا‌های تفریحی و فضا‌های ورزشی از ضروریات است و باید به آن اهتمام ویژه داشت.

شیخ پور در ادامه با اشاره به ارزش و احترام سالمندان گفت: ایجاد فضای مناسب برای توانمندسازی سالمندان و منزلت آنان در جامعه و خانواده لازم است و در همین راستا باید با خدمت رسانی به سالمندان، تلاش شود تا این قشر از جامعه مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

او  تاکید کرد: توجه بیشتر به اجرای مصوبات جلسات جز ضروریات است و هر یک از دستگاه‌های ذیربط نسبت به مصوبات مربوط به خود اقدام کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.