تمامی حوزه هاباید توجه ویژه ای به جایگاه فرهنگ داشته باشند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: بیشتر مشکلات امروز جامعه ریشه فرهنگی دارد از این رو تمامی حوزه‌ها باید توجه ویژه‌ای به جایگاه فرهنگ داشته باشند.

تمامی حوزه هاباید توجه ویژه ای به جایگاه فرهنگ داشته باشندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سید علی موسوی حسینی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه در کارگروه تخصصی فرهنگی اجتماعی اظهار داشت: هر تغییری که انتظار داریم در جامعه اتفاق افتد باید ابتدا از خودمان شروع کنیم و این موضوع به معنی فرهنگ سازی و توجه به مفهوم فرهنگ در جامعه است.
او  با اشاره به اینکه مسایل فرهنگی و اجتماعی و جایگاه ویژه آنها، گفت: در تمامی حوزه‌ها به بسته‌های فرهنگی و اجتماعی نیاز است و در شهرستان مراغه جای خالی این موضوع به شدت احساس می‌شود.
او  گفت: متاسفانه درصد بیشتری از جوانان شهرستان مشکل اشتغال دارند و آمار بیکاری در شهرستان بالاست که قسمتی از این آمار ریشه در مسایل فرهنگی دارد.
فرماندارویژه مراغه افزود: تفکر پشت میز نشینی و شغل کارمندی به دلیل داشتن مدارک و تحصیلات بالای جوانان از دغدغه‌های اصلی شهرستان است.
موسوی حسینی کرونا را اصلی‌ترین مشکل جامعه عنوان کرد که مردم با آن درگیر هستند و افزود: توجه به مسایل اجتماعی کرونا مانند فاصله گذاری اجتماعی، فرهنگ سازی برای استفاده از ماسک و دیگر موارد موضوعاتی هستند که باید در دستور کار این کارگروه قرار گیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.