فرماندار مراغه خواستار تسریع در اجرای پروژه آزادراه مراغه - هشترود شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه مراغه خواستار تسریع در اجرای پروژه آزادراه مراغه - هشترود شد و گفت: این طرح برای شهرستان بسیار ضروری و مهم بوده و نباید عملیات اجرایی آن متوقف شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سیدعلی موسوی حسینی معاون استاندار و فرماندار ویژه مراغه  روز سه شنبه به منظور آشنایی با آخرین اقدامات و عملکرد راه و شهرسازی مراغه در دیدار با رییس این اداره اظهار داشت: احداث واریانت دسترسی میدان مجلس به آزادراه و تکمیل قطعات ۲ و سه این پروژه باید در اولویت قرار گیرد.

اوهمچنین با تاکید بر تسریع در عملیات اجرایی ساختمان الحاقی و آموزشی بیمارستان سینا گفت: در حال حاضر این پروژه ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و عملیات اجرایی ساختمان الحاقی با ابلاغ قرارداد احداث ساختمان آموزشی آغاز شده است.

او گفت: اداره راه و شهرسازی شهرستان باید با تمامی ظرفیت و برنامه ریزی دقیق تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی و تولید مسکن، حفظ منابع و سرمایه‌های ملی، جدیت در انجام وظایف و افزایش بهره وری را در دستور کار خود قرار دهد.

مقصود محرم پور رییس اداره راه و شهرسازی مراغه نیز در این دیدار گفت: سهمیه شهرستان در طرح اقدام ملی مسکن یکهزار و ۸۸ واحد بوده که در مرحله نخست ۴۰۰ واحد ثبت نام و ۲۳۵ نفر از افراد ثبت نام کننده در این مرحله پس از پالایش واجد شرایط شناخته و از طریق پیامک به آن‌ها اطلاع رسانی شد.

اوگفت: در مرحله دوم هم ۴ هزار و ۵۰۰ نفر ثبت نام کردند که در حال حاضر وضعیت آن‌ها در حال پالایش است.

او در ادامه بافت فرسوده مراغه را ۳۲ درصد عنوان کرد و گفت: در طول سال گذشته پنج میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان در قالب تسهیلات برای بافت‌های فرسوده و طرح‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان تخصیص یافته است.

 رییس اداره راه و شهرسازی مراغه  گفت: همچنین در طول سال گذشته در راستای حفاظت و صیانت از اراضی ملی و دولتی سه هکتار از اراضی ملی به ارزش ۱۰ میلیارد تومان رفع تصرف و آزادسازی شد.

محرم پور گفت: رفع مشکل زیرگذر شهر خداجو و آزادراه مراغه هشترود از جمله دغدغه‌های اساسی این اداره است.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار