سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۰۲ بیمار کرونایی بستری در بیمارستانهای استان

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ۲۰۲ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌های کهگیلویه وبویراحمد بستری هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، پرویز یزدان پناه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به اینکه هم اکنون ۲۰۲ بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای استان بستری هستند گفت: ۸۳ بیمار مبتلای قطعی کرونا در بین افراد شناسایی شده هستند.

یزدان پناه گفت: دیروز جمعه سوم مردادماه ۲۷۳ نمونه از آزمایشگاه مولکول شناسی یاسوج دریافت شد که ۵۰ درصد موارد مثبت کرونا در این آمار مربوط به شهرستان بویراحمد بوده است.

او از احتمال قرمز شدن وضعیت شهرستان بویراحمد خبر داد و بیان کرد: آمار ابتلا به بیماری ویروس کرونا در استان نسبت به ابتدای خرداد ماه گذشته ۴ برابر شده است.

پرویز یزدان پناه افزود: بیشترین افزایش ابتلا به ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان گچساران گزارش شده است.

او ابیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، دو هزار و ۲۱۳ نفر از مبتلایان به کرونا در استان بهبود یافتند.

یزدان پناه افزود: هم اکنون شهرستان گچساران در وضعیت قرمز، شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه، باشت، دنا، چرام در وضعیت نارنجی و بهمئی و لنده از شهرستان‌های کم خطر درزمینه بیماری ویروس کرونا هستند.

او گفت: ۵۸ تخت بیمارستانی در ۲ بیمارستان شهید رجایی و بی بی حکیمه شهر دوگنبدان برای بستری بیماران کرونایی در گچساران پیش بینی شده است.

دکتر یزدان پناه با تاکید بر لزوم رعایت دستور العمل های بهداشتی بیان کرد: مردم فاصله‌گذاری هوشمند و اجتماعی را رعایت کرده و از حضور در تجمع ها، مراسم ها و مکان‌های عمومی بپرهیزند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به اهمیت استفاده از ماسک گفت: برای شکست زنجیره انتقال این ویروس به کارگیری ماسک، رعایت فاصله گذاری ها و توجه به دستورالعمل ها ضروری است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.