سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور ۱۴ مجوز ایجاد دفتر پیشخوان خدمات دولت در کردستان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان گفت: در سال جاری ۱۴ مجوز ایجاد دفتر پیشخوان خدمات دولت در استان کردستان صادر شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،فردین سعیدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان گفت: امسال تاکنون پروانه تاسیس هشت دفتر پیشخوان خدمات دولت شهری و ۶ مورد روستایی در کردستان صادر شده است.

او به وجود ۲۰۲ دفتر پیشخوان خدمات دولت شهری و ۱۱ مورد روستایی در نقاط مختلف استان اشاره کرد و یادآور شد: ۱۶ درخواست ایجاد دفتر پیشخوان دولت شعری و هفت مورد روستایی جدید نیز در مرحله صدور مجوز است، ضمن اینکه ۱۱ دفتر نیز جابجا شده‌اند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان بیان کرد: بیش از یک هزار نفر به طور ثابت در دفاتر پیشخوان خدمات دولت مشغول به کار بوده که در فصول اوج کاری به یک هزار و ۳۰۰ نفر نیز می‌رسند.

سعیدی به راه‌اندازی سامانه مکاتبات دولت در دفاتر پیشخوان استان با هدف عدم نیاز مراجعه حضوری مردم به ادارات در اردیبهشت امسال اشاره کرد و گفت: هدف از راه‌اندازی سامانه مکاتبات دولت در دفاتر پیشخوان استان، کاهش تردد مردم در شهر‌ها و روستا‌ها و عدم نیاز حضوری شهروندان به ادارات و همچنین کاهش ترافیک شهری است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان گفت: با راه‌اندازی سامانه مکاتبات الکترونیکی اشخاص حقیقی و حقوقی، انجام مکاتبات با تمام دستگاه‌ها و سازمان‌ها از طریق دفاتر پیشخوان خدمات دولت در استان قابل انجام است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.