سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام پانزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر در لرستان آغاز شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از آغاز ثبت نام پانزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر و انتخاب الگو‌های برتر استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  علی آشتاب مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به شروع ثبت از تعاونی‌های برتر استان در پانزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر گفت: پانزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر با امکان ثبت نام در ۲۲ گرایش شرکت‌های تعاونی، اتحادیه‌های شرکت‌های تعاونی و اتاق تعاون با هدف رتبه بندی و اعتبارسنجی تعاونی‌ها با استفاده از سامانه جامع و هوشمند تعاونی‌ها آغاز شده و تعاونی‌های استان می‌توانند برای ورود به این رقابت و شرکت در جشنواره اطلاعات کامل تعاونی خود و سایر مشخصات مربوط را در سامانه https://taavoni.mcls.gov.ir وارد کنند.

او با بیان اهداف این جشنواره افزود: در راستای شناسایی و معرفی الگو‌های برتر بخش تعاون و به منظور فراهم نمودن زمینه‌های گسترش و ارتقای روحیه تعاونی و نمونه‌پروری در بخش‌های مختلف اقتصادی، پانزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر در شهریور ماه امسال برگزار خواهد شد.

آشتاب با بیان اینکه مهلت ثبت نام و بارگذاری مدارک در سامانه تعاونی‌ها تا نهم مردادماه است، ادامه داد: سابقه سه سال فعالیت و در حال بهره برداری بودن تعاونی، مثبت بودن تراز مالی شرکت در ۳ سال گذشته شرط اولیه این ثبت نام است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان افزود: از دیگر شرایط شرکت در این جشنواره برگزاری مجامع قانونی و رعایت قواعد حقوقی از سوی شرکت تعاونی، عدم محکومیت قضایی تعاونی در سه سال گذشته است.

او گفت: پس از پایان مهلت ثبت نام اعتبار سنجی و رتبه بندی بر مبنای اطلاعات مندرج در سامانه انجام و تعاونی‌هایی که دارای رتبه بالاتر باشند پس از بازدید میدانی، به عنوان تعاونی برتر انتخاب و شهریور ماه امسال همزمان با هفته تعاون، بصورت مجازی و یا حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مورد تجلیل و قدردانی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.