سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بسته حوادث امروز بخوانید؛

جاساز حرفه‌ای بیش از ۴ کیلو شیشه در پیک نیک / دستگیری سارقان حرفه‌ای تجهیزات معدنی در کاشان

مهم‌ترین حوادث امروز ۲ مرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز ۲ مرداد ماه  سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

جاساز حرفه‌ای بیش از ۴ کیلو شیشه در پیک نیک

سرهنگ "صادق کاظم زادفرمانده انتظامی شهرستان شهرضا اظهار داشت: مأموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید "امامی" شهرستان "شهرضا" حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک سواری ام وی ام مشکوک و آن رامتوقف کردند.

او افزود: در بررسی تخصصی ماموران مشخص شد یک پیک نیک و یک کپسول آتش نشانی در خودرو است که جوشکاری شده اند.

سرهنگ کاظم زاد ادامه داد: پیک نیک و کپسول آتش نشانی برش داده شدند که ۴ کیلو و ۹۵۰ گرم شیشه از پیک نیک و ۲۵۰ گرم تریاک از کپسول کشف شد.
 


این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع وقانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.
 

دستگیری سارقان حرفه‌ای تجهیزات معدنی در کاشان

سرهنگ "غلامرضا باهنر سرپرست فرماندهی انتظامی کاشان اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اموال معادن استخراج سنگ واقع در شهر "مشکات" گروه ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ باهنر افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام یکسری کار‌های تخصصی موفق شدند ۲ نفر را در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان دستگیرشده در ابتدا منکر هرگونه جرمی بودند ولی با مشاهده مستندات پلیس به سرقت ۳ میلیارد ریال تجهیزات معدنی اعتراف کرد.

سرپرست فرماندهی انتظامی کاشان با اشاره به کشف کلیه اموال مسروقه و تحویل اموال به معدن داران افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ غلامرضا باهنر خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با مجرمان، سارقان و افرادی که به هر نوع بخواهند باعث سلب آسایش عمومی و امنیت شهروندان شوند برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.
 

کشف ماینر‌های قاچاق در "خمینی شهر

سرهنگ "غلامرضا براتی اظهار داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر در پی کسب خبری مبنی بر اینکه در یک انبار متروکه توسط دستگاه‌های ماینر قاچاق ارز دیجیتال استخراج می‌شود، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: پس از انجام تحقیقات و کسب اطمینان از درستی موضوع یک گروه از ماموران مجرب با هماهنگی قضائی از محل مذکور بازدید بعمل آوردند که در نتیجه تعداد ۱۴ دستگاه ماینر که به صورت قفسه بندی با تجهیز کابل‌های شبکه برق، جاسازی شده بودند، کشف شدند.

سرهنگ براتی با بیان اینکه ارزش دستگاه‌های کشف شده توسط کارشناسان ۵۶۰ میلیون ریال اعلام شده است گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و همراه پرونده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر گفت: مبارزه با هرگونه فعالیت در حوزه قاچاق به صورت جدی از سوی ماموران نیروی انتظامی دنبال می‌شود و از شهروندان نیز می‌خواهیم با اعلام این گونه موارد از طریق شماره تلفن ۱۱۰ ما را در این امر خطیر یاری کنند.
 

توقیف بیش از ۱۱۰ کیلو مواد افیونی در اصفهان

سرهنگ "غلامحسین صفری گفت: ماموران یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان اصفهان با همکاری ماموران یگان تکاوری فرماندهی انتظامی شهرستان "نائین" حین گشت زنی هوشمندانه در یکی از محور‌های خاکی اطراف شهرستان به یک دستگاه خودروی سمند و یک دستگاه خودروی پراید مشکوک و قصد متوقف کردن آن‌ها را داشتند که رانندگان آن‌ها با مشاهده ماموران از صحنه متواری شدند.

این مقام انتظامی بیان کرد: با فرار متهمان، ماموران به تعقیب آن‌ها پرداخته و طی یک اقدام سریع و ضربتی هر ۲ خودرو را متوقف و در بازرسی از آن‌ها ۱۱۰ کیلو و ۳۹۵ گرم حشیش را کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به دستگیری ۲ نفر در این رابطه از تلاش برای دستگیری سایر همدستان متهمان خبر داد و گفت: ماموران یگان تکاوری این فرماندهی اشرافیت کامل بر تمام مناطق بیابانی و کویری دارند و اجازه عرض اندام به قاچاقچیان مواد افیونی را نمی‌دهند.
 

آناناس‌های قاچاق به بازار نرسیدند

سرهنگ "محمدرضا خدادوست گفت: ماموران کلانتری ۱۹ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با هوشیاری و تیزبینی خود به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ حامل کارتن‌های آناناس مشکوک و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی افزود: پس از متوقف شدن خودرو ماموران در بازرسی دقیق آن، تعداد ۴۰ کارتن ۲۴ تایی جمعاً ۹۶۰ عدد آناناس خارجی قاچاق و فاقد مدارک گمرکی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه ارزش کالا‌های مکشوفه بنا به نظر کارشناسان مربوطه، ۴۰۰ میلیون ریال است، اظهار کرد: در این راستا راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل شد.


انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.