مهم‌ترین حوادث امروز ۲۸ تیر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز ۲۸ تیر ماه  سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

توقیف کالای قاچاق در "شاهین شهر

سرهنگ "حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهرومیمه با اشرافیت بالای خود حین کنترل و رصد خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی شهرستان، به یک دستگاه خودروی وانت نیسان که به سمت تهران در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران پس از متوقف شدن خودرو از آن بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات ۴۰ عدد گونی حاوی گردوی به وزن یک تُن و ۶۳ کارتن مدادرنگی خارجی که فاقد مدارک قانونی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه، ارزش محموله مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و راننده خودرو برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضایی تحویل شد.
 

کشف ۲ تُن چوب جنگلی بلوط از انباری در "خمینی شهر

سرهنگ"غلامرضا براتی فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با بیان این خبر گفت: ماموران کلانتری ۱۵ کوشک فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشرافیت اطلاعاتی خود از وجود انبار دپوی چوب بلوط قاچاق و تولید زغال به صورت غیر مجاز مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.
 
توقیف کالای قاچاق در


او افزود:مأموران این فرماندهی با هماهنگی مقام قضایی به همراه اکیپی از یگان حفاظت منابع طبیعی استان اصفهان با ورود به انبار مذکور با حجم زیادی از چوب بلوط که به صورت قاچاق از یکی از استان‌های همجوار به این محل انتقال داده شد مواجه شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بررسی‌های صورت گرفته ۲ تُن چوب بلوط جنگلی کشف شد که کارشناسان مربوطه ارزش این محموله را ۲۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر وضمن تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل شد.

سرهنگ "براتی" در پایان با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق از اولویت‌های پلیس است به افراد سودجو و قاچاقچیان منابع طبیعی هشدار داد نیروی انتظامی جهت حفاظت از منابع ملی، قاطعانه با اینگونه جرائم برخورد می‌کند.
 

توقیف محموله ۱۶۰ کیلویی تریاک در اصفهان

سرهنگ" غلامحسین صفری با اعلام این خبر اظهار داشت: نیرو‌های رزمی یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان اصفهان با هوشیاری و تیزبینی خود حین رصد و کنترل محور بیابانی اطراف ایست و بازرسی شهید " امامی" شهرستان شهرضا به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ که در حال تردد بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودروی مذکور طی بازرسی دقیق از ان ۱۶۰ کیلو تریاک را کشف و ۲ نفر قاچاقچی مواد افیونی را دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مود مخدر با بیان اینکه متهمان با شگردی خاص و با استفاده از راه‌های بیابانی و جاده‌های خاکی این محموله را از مرز‌های شرقی منتقل کرده بودند گفت: به لطف خداوند و اشرافیت بالای ماموران یگان تکاوری پلیس اصفهان این سوداگران مرگ در عملی کردن نقشه خود ناکام شده و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل شدند.

 

کشف بیش از یک تن و ۲۷۴ کیلوگرم مواد افیونی در " کاشان

سرهنگ " غلامرضا باهنر با اعلام این خبر اظهار داشت: یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های فرماندهی انتظامی کاشان در سال جاری برخورد جدی با تهیه و توزیع کنندگان و قاچاقچیان مواد مخدر است که در این راستا ۷ مرحله طرح عملیاتی با عنوان "نصر" صورت گرفت و این طرح‌ها با نتایج خوبی همراه بود.

این مقام انتظامی افزود: در نتیجه اجرای این طرح‌ها و با تلاش مأموران در مجموع بیش از یک تن و ۲۷۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل تریاک، حشیش، هروئین و شیشه کشف، ۴۸۹ نفر سوداگر مرگ دستگیر، ۲۸ دستگاه خودرو و ۵۶ دستگاه موتورسیکلت توقیف شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی کاشان در پایان با اشاره به اینکه طرح آرامش با هدف مقابله با معتادان پرخطر و سارق در سال جاری در سطح این شهرستان اجرا شد ه است خاطرنشان کرد: در نتیجه این طرح نیز ۲۱۵ معتاد متجاهر سارق و کارتن خواب جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

مهار حریق اتوبوس شرکت اتوبوسرانی اصفهان

سخنگوی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در گزارش تلفنی از حادثه آتش سوزی موتور اتوبوس شرکت اتوبوسرانی در ترمینال باقوشخانه اصفهان به سامانه ۱۲۵، ماموران آتش نشانی از ایستگاه‌های ۹ و ۱۷ به محل حادث اعزام شدند.

فرهاد کاوه آهنگران افزود: در این حادثه که تلفات جانی نداشت با تلاش بی وقفه آتش نشانان حریق مهار و از گستردگی آن جلوگیری شد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.