در بسته حوادث امروز بخوانید؛

دستگیری سارق باطری خودرو‌ها در کاشان/ توقیف ۴ دستگاه موتورسیکلت قاچاق در "اصفهان

مهم‌ترین حوادث امروز ۳۱ تیر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز ۳۱ تیر ماه  سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

دستگیری سارق باطری خودرو‌ها در کاشان

سرهنگ" حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت باطری خودرو در سطح شهرستان کاشان و شکایت مال باختگان به پلیس، موضوع به صورت ویژه در قرارگاه سرقت فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان مطرح و گشت‌های ویژه‌ای به همین منظور راه اندازی شد.
 
دستگیری سارق باطری خودرو‌ها در کاشان/ توقیف ۴ دستگاه موتورسیکلت قاچاق در


او افزود: با پیگیری‌های مستمر و جستجو‌های علمی و تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان کاشان و استفاده تجهیزات هوشمند سرانجام هویت اصلی عامل این سرقت‌ها به دست آمد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، با بیان اینکه فرد مذکور دارای ۵ فقره سابقه کیفری در زمینه سرقت قطعات خودرو، تخریب و آدم ربایی است گفت: با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه فرد مذکور در استان قم شناسایی و با همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی استان مذکور دستگیر و به شهرستان کاشان منتقل شد.

سرهنگ ترکیان، با اشاره به اعتراف متهم به ۲۵ فقره سرقت باطری خودرو‌های پیکان، پراید و وانت پیکان در سطح شهرستان کاشان خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
 

توقیف ۴ دستگاه موتورسیکلت قاچاق در "اصفهان

سرهنگ "محمدرضا خدادوست فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان گفت:ماموران پایگاه اطلاعاتی شهرستان "اصفهان" از نگهداری ۴ دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق در یک منزل مسکونی مطلع و به محل اعزام شدند.

او افزود: پس از هماهنگی قضائی از محل مورد نظر بازرسی شد که ۴ دستگاه موتورسیکلت شامل ۲ "کاوازاکی"، یک "یاماها" و یک "سوزوکی" همگی فاقد شماره موتور و تنه و مدارک قانونی و گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: ارزش موتورسیکلت‌های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۵ میلیارد ریال اعلام شده است.

سرهنگ خدادوست اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان تاکید کرد: عزم پلیس در برخورد با هنجار شکنان جدی است و قانون گریزان در انتظار برخورد قاطع و قانونی پلیس باشند.
 

کشف کالای قاچاق در سمیرم

سرهنگ "سهراب قرقانی گفت: ماموران واحد گشت فرماندهی انتظامی شهرستان سمیرم با هوشمندی و تیزبینی خود حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی شهرستان به ۲ دستگاه خودروی وانت نیسان و اتوبوس مسافربری مشکوک و خودرو‌ها را به منظور کنترل مدارک و بار آن‌ها متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم در ادامه بیان داشت: ماموران در این عملیات پس از بازرسی دقیق از خودروی وانت نیسان ۶ دستگاه لوازم خانگی و در بازرسی از اتوبوس مسافربری ۶۰ دستگاه دوربین مدار بسته، ۱۰ دستگاه ضبط تصاویر و یک دستگاه باند صوتی که همگی فاقد هر گونه مدارک گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند را کشف کردند.

سرهنگ قرقانی ارزش کالا‌های کشف شده را برابر اعلام کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه دو نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در سال جهش تولید با شدت و قاطعیت تمام با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.
 

گردو‌های قاچاق به مقصد نرسیدند

سرهنگ "حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام این خبر  گفت: ماموران گشت انتظامی یگان امداد با هوشمندی و اشرافیت بالای خود حین کنترل ورود و خروج خودرو‌های عبوری در محور اصفهان _ تهران به یک دستگاه خودرو وانت مزدا که از جنوب کشور به سمت تهران در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران پس از متوقف شدن خودرو طی هماهنگی با مقام قضائی از آن بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات تعداد ۴۰ گونی بزرگ، هر کدام به وزن ۲۵ کیلوگرم حاوی گردوی خارجی که فاقد هرگونه مدارک قانونی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه ارزش این محموله مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این خصوص راننده خودرو دستگیر و برای جهت رسیدگی قانونی به مراجع قضایی تحویل شد.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.