سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحویل نهایی پادگان ارتش برای احداث پارک باغشمال تبریز تا پایان هفته جاری

شهردار تبریز از تحویل نهایی پادگان ارتش برای احداث پارک باغشمال تا پایان هفته جاری خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم تا اردیبهشت سال ۱۴۰۰، پارک باغشمال تکمیل شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،ایرج شهین باهر شهردارتبریز در حاشیه بازدید مدیران شهری و برخی از اعضای شورا از پادگان ارتش، اظهار کرد: محل این پادگان به مساحت ۱۰ هکتار برای احداث پارک باغشمال درنظر گرفته شده و به همین منظور از ماه‌های گذشته، رسیدگی به فضای سبز موجود در آن آغاز و درخت و درختچه‌های جدید هم کاشته شده است.

او  با بیان این‌که برای احداث پیاده رو‌ها و دیگر عملیات عمرانی در این پارک نیاز به تحویل کامل پادگان هستیم، ادامه داد: تا پایان هفته جاری یا حداکثر ظرف یک هفته آینده این پادگان به صورت کامل از ارتش تحویل و عملیات عمرانی آن آغاز می‌شود.

او  با بیان این‌که فضا‌های متفاوتی در این پارک درنظر گرفته شده و مکان‌هایی برای نگارگری و ارائه صنایع هنری اختصاص می‌یابد، افزود: از آسایشگاه‌ها و سالن‌های موجود در داخل پادگان نیز برای احداث باغ کتاب، فعالیت‌های فرهنگی، هنری، استارتاپ‌ها و نیز کودکان استفاده می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.