سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با فرمانده ارشد نظامی آجا

به مناسبت هفته بهزیستی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با فرمانده ارشد نظامی آجا در غرب کشور دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سرتیپ آریان‌فر فرمانده ارشد نظامی آجا در غرب کشور از خدمات رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در راستای خدمات دهی شایسته به مددجویان تحت پوشش و جامعه و تلاش شبانه روزی برای رفع مشکلات این عزیزان تقدیر کرد.

او ضمن تبریک انتصاب رضوان مدنی به عنوان سرپرست معاونت توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور، گفت : قطعا این انتصاب به جا می‌تواند سرآمد خدمات بیشتر و مطلوب‌تر به جامعه هدف باشد.

سرتیپ آریان فر افزود: تمامی زحمات مدیرکل بهزیستی در طول مدیریت به عنوان یک خاطره خوب در اذهان شهروندان، مددجویان و جامعه هدف بهزیستی ماندگار است.

رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان از همکاری‌های ارتش در راستای خدمات دهی بهتر به مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان تشکر کرد و گفت: شما عزیزان مایه افتخار ما هستید و از حمایت‌های شما در زمینه رفع مشکلات مددجویان قدردانی می‌کنیم.

او گفت: تفاهم نامه مشترکی بین بهزیستی و ارتش در راستای اعزام پزشکان و پرستاران قرارگاه ارتش به مناطق روستایی در زمینه ویزیت و درمان رایگان مددجویان تحت پوشش بهزیستی و ساماندهی کودکان کار در کنار بهزیستی و ارائه خدمات دامپزشکی به مددجویان روستایی منعقد گردید .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.