امام جمعه قصرشیرین گفت: یک میلیارد ریال گوشت مرغ در بین مددجویان کمیته امداد، بهزیستی، پاکبانان شهرداری و آسیب‌دیدگان از کرونا و جمعی از نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  حجت الاسلام علی ملکی گفت: توزیع گوشت مرغ با کمک‌های خیران در راستای آغاز دومین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی در قصرشیرین انجام شد.

او اظهار داشت: در مراحل قبلی نیز توزیع بسته‌های غذایی و اقلام بهداشتی و ماسک و مواد ضدعفونی بین نیازمندان این شهرستان با اجرای طرح مواسات و همدلی صورت گرفت.

امام جمعه قصرشیرین گفت: این کمک‌ها با تلاش‌های مجموعه شهرستان شامل کمیته امداد، دفتر امام جمعه، تبلیغات اسلامی و جوانان در لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی برای همدلی بین مردم انجام شده است.

او همچنین از همه مردم خواست تا با رعایت موازین بهداشتی و استفاده از ماسک و پرهیز از تردد‌های غیرضروری به قطع زنجیره انتقال بیماری ویروسی کرونا کمک کنند.

ملکی، از تلاش‌های کادر درمان و تلاش مسئولان ستاد کرونا در ارایه خدمات لازم به بیماران و اقدام‌های پیشگیرانه برای مقابله با کرونا قدردانی کرد.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.