سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزون ‌بر ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان جدید زاهدان اختصاص یافت

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: افزون بر ۲۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی وزارت بهداشت و درمان برای تکمیل بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی زاهدان اختصاص یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، دکتر سیدمحمد هاشمی‌شهری رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اظهار داشت: عملیات ساخت  بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی زاهدان از سال ۹۵ در گستره ۲۷ هزار مترمربع آغاز شد و تاکنون افزون‌بر ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

او  افزود: این پروژه بهداشتی و درمانی واقع در مجتمع بیمارستانی علی‌بن‌ابیطالب (ع) زاهدان ساخته شده که با توجه به کمبود اعتبارات تخصیصی عملیات ساخت آن چند سالی به طول انجامیده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: با از سر گیری مراحل ساخت این بیمارستان پیش بینی می‌شود تا پاییز امسال به بهره‌برداری برسد.

او  افزود: هم‌اینک طبقات موتورخانه، سه، چهار و پنج و ۶ کاملا آماده بهره‌برداری و ارائه خدمات و طبقات یک، ۲ و همکف نیز از سرعت اجرایی مناسبی برخوردار است.

هاشمی شهری ادامه داد: همزمان اجرای تصفیه خانه فاضلاب و خرید‌های کارفرمایی نظیر دیزل، درب‌های اتومات و ضدحریق و همچنین خرید تجهیزات چهارگانه و هتلینگ در حال انجام است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.