موهبتی گفت:خیران و سازمان‌های مردم نهاد با توجه به ضعف زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی و نیاز شدید منطقه در حوزه تجهیز و تکمیل بیمارستان‌های نیمه تمام این استان مشارکت و همکاری داشته باشند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان دیدار با فعالان موسسه هاسب (همدلان آینده نگر سیستان و بلوچستان) اظهارداشت: فعالیت خیران و سازمان‌های مردم نهاد موجب خیر کثیر برای استان شده و علاوه‌بر توسعه مشارکت اقتصادی و اجتماعی مطالبه‌گری مردم را در راستای پیگیری حقوق شان از طریق دستگاه‌های متولی افزایش داده است.

او  افزود: وجود سازمان‌های مردم نهاد و خیریه‌ها موجب افزایش پیوند مردم سیستان و بلوچستان با دیگر استان‌ها شده و از نظر اجتماعی دستاورد‌های خوبی برای منطقه به ارمغان آورده است.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه همکاری و همدلی خیران و سازمان‌های مردم نهاد در توسعه همه جانبه استان بسیار اثرگذار بوده خاطرنشان کرد: این همکاری و همدلی منجر به ساخت بیشاز یکهزار کلاس درس و بازسازی و بهسازی بیش‌از پنج هزار مدرسه در استان شده است.

او ادامه داد: این همکاری و مشارکت، بهره‌مندی از منابع بین‌المللی و توجه هموطنان خارج از کشور به استان را نیز به دنبال داشته و موجبات توسعه مناطق محروم را فراهم کرده است.

موهبتی از حضور فعال و موثر افراد نیکوکار، نهاد‌ها و سازمان‌های حمایتی از جمله بنیاد مستضعفان، بنیاد علوی، بنیاد برکت، آستان قدس رضوی، خیرین موسسه هاسب، خیران اقصی نقاط کشور و سازمان‌های مردم نهاد فعال در امور سیستان و بلوچستان قدردانی کرد.

در این نشست مقرر شد اعضای موسسه هاسب (همدلان آینده نگر سیستان و بلوچستان) به همراه استاندار سیستان و بلوچستان در نشستی با وزیر راه و شهرسازی تامین زیرساخت‌های مورد نیاز استان را مطرح و پیگیری کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار