سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس:

رئیس‌جمهور سریعتر وزیر صمت را معرفی کند

حجت السلام سبزی گفت: از رئیس‌جمهور توقع داریم سریعتر وزیر صمت را معرفی کند.

حجت السلام سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با توجه به اهمیت سال جهش تولید و مخصوصاً اوضاع اقتصادی کنونی که مردم درگیر آن هستند توقع ما از دولت به خصوص آقای رئیس‌جمهور این است که سریعتر وزیر صمت رامعرفی کنند و این وزرات خانه تعیین تکلیف شود تا انشالله با قدرت تمام مشکلاتی که وجود دارد پشت سرگذاشته شود و در مجلس پیگیری این موضوع هستیم.

حجت السلام سبزی افزود: به قول مقام معظم رهبری بنیه قوی داریم و مثل بیماری که دچار بیماری شده، چون بنیه قوی دارد میتواند این بیماری را شکست بدهد ما هم امیدواریم با همکاری رئیس جمهور محترم، دولت و مجلس و همکاری قوا از مشکلات کنونی کشورعبور کنیم.

او اضافه کرد: از وزارت صمت توقع داریم که به ساوه و زرندیه توجه ویژه کند و از صنعتگران هم توقع داریم نیرو‌های بومی را به کار بگیرند و در استخدام نیرو‌های بومی در اولویت قرار دهند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ساوه و زرندیه قطب صنعتی کشور و ظرفیت‌های بالایی دارند و با توجه به قرابت با پایتخت از وزارت صمت توقع داریم توجه ویژه‌ای به این دوشهرستان بشود.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.