حجت الاسلام مبارک آبادی گفت: قراردادن اعضای شورای نگهبان در لیست تحریم نشانه خوب کار کردن این شوراست.

حجت الاسلام امیدرضا مبارک آبادی رئیسدفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در استان مرکزی پیش از ظهر امروز یکشنبه در آستانه سالروز تأسیس شورای نگهبان در حاشیه نشست خبری با خبرنگاران استان مرکزی در اراک در گفت و گو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،گفت: وقتی که دشمن اعضای شورای نگهبان را در لیست تحریم خودش قرار می‌دهید حکایت از این است که شورای نگهبان خوب کار کرده است.

تحریم اعضای شورای نگهبان نشانه خوب کار کردن این شوراست

حجت الاسلام مبارک آبادی افزود: شورای نگهبان در قانون اساسی از اصول ۹۱ تا ۹۹ را به خود اختصاص داده و یک جایگاه ویژه دارد و همچنین در کلام حضرت امام خمینی رحمت الله علیه و هم در کلام مقام معظم رهبری مورد تایید و تاکید واقع شده است.

او با بیان اینکه امسال چهلمین سالگرد تاسیس شورای نگهبان هست و بیستمین سال تاسیس دفاتر نظارت شورای نگهبان در استان هاست اضافه کرد: خدا را شکر دراین ۴۰ سال شورای نگهبان در موضوعات مختلف و خصوصاً نظارت بر انتخابات خوش درخشیده است.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان دراستان مرکزی بیان کرد: نهاد مقدس شورای نگهبان در کنار عزیزان ستاد انتخابات و در حوزه انتخابات کار خودشان را با قوت ادامه خواهد داد.

۲۶ تیرماه سالروز تشکیل شورای نگهبان در سال ۱۳۵۹ به فرمان حضرت امام رحمت الله علیه است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.