امام جمعه کمیجان با طرح مسائل این شهرستان گفت: نمایندگان مردم در مجلس وظیفه پیگیری مشکلات مردم را دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت الاسلام مقدسی پور امام جمعه شهرستان کمیجان در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرستان کمیجان با مطرح کردن مشکلات و مطالبات مردم خواستار رفع مشکلات شد و گفت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی وظیفه پیگیری مشکلات مردم را دارند و باید تلاش شود خدمت صادقانه به مردم صورت پذیرد.

نمایندگان مردم در مجلس وظیفه پیگیری مشکلات مردم را دارند

مشکلات حوزه راه‌های مواصلاتی شهری و روستایی، مشکلات کمبود آب شرب و کشاورزی، مشکلات بهداشت و درمان، مشکلات آنتن دهی شبکه تلفن همراه و طرح هادی روستا‌ها و مشکلات حوزه ورزش و جوانان عمده مشکلاتی بود که در این جلسه مطرح و بر رفع آن تاکید شد.

آصفری نماینده مردم اراک کمیجان خنداب در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه گفت: می‌توانیم با همراهی یکدیگر قدم‌های موثری در راه خدمت به مردم برداریم.

آصفری با تاکید بر پیگیری مطالبات منطقه از سوی مدیران استانی افزود: تلاش خواهیم کرد تا با پیگیری از طریق وزارتخانه‌های مربوطه و جذب اعتبارات لازم بخشی از مشکلات را مرتفع کنیم.

جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرستان کمیجان با حضور آصفری نماینده مردم اراک کمیجان خنداب در مجلس شورای اسلامی و مدیران استانی و شهرستانی با هدف ارائه راهکار و رفع مشکلات موجود برگزار شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.