سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پروژه‌های ایران خودرو، بیوایمپلنت و بیواتانول ۳ مصوبه مهم سفر مقام معظم رهبری استان

رییس سازمان صمت استان کرمانشاه گفت:مطالبات مسئولین استان و خواست مردم این است که ظرفیت اسمی شرکت ایران خودرو که ۱۰۰ هزار دستگاه در سال است، محقق شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محسن دارابی؛ رییس سازمان صمت استان کرمانشاه در سی و هفتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه گفت: ۳ پروژه ایران خودرو کرمانشاه، بیوایمپلنت و بیواتانول از عمده مصوبات سفر مقام معظم رهبری در حوزه صنعت استان کرمانشاه است.

او افزود: با اهتمام دولت تدبیر و امید، واحد تولیدی ایران خودرو کرمانشاه در سال ۱۳۹۶ در فضایی بالغ بر ۱۰۲ هزار مترمربع با حضور معاون اول رییس جمهور افتتاح و به بهره برداری رسید.

دارابی در ادامه تاکید کرد: از عمده مطالبات مسئولین استان و خواست مردم به منظور کاهش نرخ رشد بیکاری استان  کرمانشاه و توسعه اقتصادی؛ این است که ظرفیت اسمی شرکت ایران خودرو که ۱۰۰ هزار دستگاه در سال است، محقق شود.

دارابی افزود: با پی گیری مسئولین استانی، پروژه بیوایمپلنت در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

رییس سازمان صمت در پایان اظهار داشت: سعی ما بر این است که پروژه بیواتانول نیز تا پایان سال، عملیات اجرایی آن نهایی و به افتتاح و بهره برداری برسد.

سی و هفتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور  بازوند؛ استاندار کرمانشاه، ر مقیمی؛ مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، حسینی کیا؛ نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی،  محسن دارابی؛ رییس سازمان صمت استان کرمانشاه در سالن جلسات شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد.
انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.