نمایشگاه سراسری "خودرو" و قطعات یدکی وابسته و نمایشگاه خودروهای کلاسیک در کرمانشاه آغاز به کار کرد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه امامی نیا مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه گفت : پنجمین نمایشگاه خودرو و قطعات وابسته از 6 شهریور تا 9 شهریور در محل دائمی نمایشگاه‌های کرمانشاه واقع در انتهای پارک شاهد دایر است.

وی ساعت بازدید از نمایشگاه را هر روز از ساعت 15 تا 21 اعلام کرد و یادآور شد: تعداد غرفه‌های نمایشگاه نیز 40 غرفه در متراژهای بزرگ است.

مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه از حضور گروه خودروسازی سایپا و صنایع وابسته به آن و همچنین ایران خودرو در این نمایشگاه یاد کرد وافزود: بسیاری از نمایندگی‌های خودرو نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

به گفته امامی‌نیا در کنار این نمایشگاه، خودروهای کلاسیک و موتورهای کراس نیز در فضایی به وسعت هزار مترمربع به نمایش در می‌آید

کرانی سرپرست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه از برپایی نمایشگاه خودروهای کلاسیک در محل نمایشگاه های بین المللی کرمانشاه - پارک شاهد- خبر داد.

وی با اشاره به نمایش بیش از 50 خودرو کلاسیک کرمانشاه در این نمایشگاه، اظهار کرد: قدمت خودروهای به نمایش درآمده بیش از 30 سال است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه از ششم تا نهم شهریور به مدت سه روز برپا است و علاقمندان از ساعت 16 تا 21 شب می توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

کرانی هدف از برپایی این نمایشگاه را معرفی پتانسیل های خودروهای کلاسیک کرمانشاه در کنار خودروهای مدرن عنوان کرد.

کرانی در ادامه با اشاره به مشکلات تردد خودروهای کلاسیک در استان، اعلام کرد: پیگیر توافق با پلیس راهور نیروی انتظامی هستیم تا مشکل تردد این نوع خودروها را در سطح شهر برطرف کنیم.

وی یادآور شد: درصورت قطعی شدن این توافق برگه تردد با کد شناسایی برای این خودروها صادر می شود تا بتوانند حداقل یک روز در طول هفته تردد داشته باشند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

برپایی نمایشگاه خودروهای کلاسیک در کرمانشاه

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.