سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۷۲ نیروی تازه پیمانی جدید سیستان و بلوچستان بکارگیری خواهند شد

رییس سازمان برنامه و بودجه سیستان و بلوچستان گفت: ۲۷۲ نیروی پیمانی جدید دستگاه‌های اجرایی این استان از شهریور امسال بکارگیری خواهند شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهرداد عرب اول رییس سازمان برنامه و بودجه سیستان و بلوچستان در نشست شورای راهبردی توسعه مدیریت سیستان و بلوچستان اظهارداشت: از مجموع ۴۰۰ نفر مجوز استخدامی سیستان و بلوچستان حدود ۲۷۲ نفر مربوط به دستگاه‌های اجرایی‌اند که مشمول بودجه استان هستند و اعتبار آنها در استان تامین شده است.

او ادامه داد: ۱۲۸ نفر نیز مربوط به دستگاه‌های ملی است که برای تامین اعتبار آنها از طریق دستگاه‌های متولی که در سیستان و بلوچستان وجود دارد تلاش و پیگیری شده که منابع آنها هم تامین شود

رییس سازمان برنامه و بودجه سیستان و بلوچستان افزود: هم‌اینک تشکیلات مصوب در ۵۱ دستگاه اجرایی استان بجز آموزش وپرورش و دستگاه زیر مجموعه وزارت علوم و وزارت بهداشت و درمان ۱۴ هزار و ۷۴۲ پست مصوب دارد که ۴۷ و نیم درصد آنها با تصدی و بقیه بلاتصدی است.

او  کمبود نیروی انسانی در ادارات سیستان و بلوچستان را از چالش‌های این استان عنوان کرد، افزود: رفع کمبودها در این حوزه به دلیل مسافت زیاد شهرها و راه‌اندازی شهرهای جدید در اولویت قرار دارد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.