سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار گرمسار خبر داد؛

ذره بین نظارت بازرسان اصناف بر قیمت کالاها در گرمسار

وحید رجایی با تأکید بر لزوم تشدید نظارت‌ها در مراکز عرضه کالا‌ها گفت: با محتکران و گران‌فروشان در این شهرستان برخورد جدی و قانونی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، وحید رجایی فرماندار گرمسار در جلسه کارگروه تنظیم بازار گرمسار با اشاره به اینکه رصد وضعیت بازار و برنامه‌ریزی برای تأمین و توزیع اقلام اساسی از مهم‌ترین وظایف این کارگروه است، گفت: در شرایط فعلی شاهد چندین مورد گران‌فروشی در برخی واحد‌های تجاری و صنفی بودیم که جلوگیری از این امر نیازمند تشدید نظارت‌ها در مراکز عرضه کالا است.

او بابیان اینکه برخورد جدی با محتکران و گران‌فروشان در دستور کار بازرسان تعزیرات و اصناف قرار گیرد، افزود: بازرسی و نظارت بر فروشگاه‌های زنجیره‌ای در مورد گران‌فروشی، عدم ارائه برگ خرید فروش، عدم درج قیمت، قیمت‌گذاری نامتعارف، ارائه تخفیف‌های صوری و بررسی دلایل افزایش قیمت برخی کالا‌ها از دیگر چالش‌های مهمی است که باید در این راستا پیگیری شود.

فرماندار گرمسار با اشاره به افزایش قیمت تخم‌مرغ و مجموع تدابیر صورت گرفته در بازار این کالا ابراز داشت: به‌منظور تنظیم بازار عرضه تخم‌مرغ در سطح شهرستان از طریق تشکل‌های مربوطه، اقداماتی صورت گرفته که در کنترل خرید و توزیع تخم‌مرغ که روند شتابانی به خود گرفته بود تغییراتی انجام شود.

رجایی بابیان اینکه قیمت برخی اقلام غذایی در شهرستان رو به افزایش است، بیان کرد: با گران‌فروشان و دلالان قاطعانه برخورد خواهیم کرد و در صورت تکرار گران‌فروشی، شکایت و نارضایتی مردم، واحد صنفی متخلف پلمپ خواهد شد.

او در پایان همچنین تصریح کرد: رعایت نکات بهداشتی از سوی واحد‌های صنفی در شرایط فعلی با توجه به‌سرعت بالای انتشار ویروس کرونا از سطوح مختلف ضروری است.

انتهای پیام / م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.