سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واگذاری ۲۳ واحدمسکونی مددجویان بهزیستی در استان مرکزی

۲۳ واحدمسکونی مددجویان بهزیستی در استان مرکزی واگذار شد.

  به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،  به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی و در هفته بهزیستی همزمان با واگذاری ۲ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی به افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت پوشش بهزیستی در سراسر کشور، ۲۳ واحد مسکونی هم در استان مرکزی افتتاح و به مددجویان واگذار شد.

زهرا امینی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی در حاشیه افتتاح این واحد‌های مسکونی در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، گفت: از این ۲۳ واحد مسکونی که در استان مرکزی واگذار شد ۱۸ واحد به شکل خودمالکی و ۵ واحد در قالب تفاهمنامه مشترک با بنیاد مستضعفان و همچنین بسیج سازندگی ساخته شده اند.

امینی افزود: اعتباری که برای ساخت این منازل برای هر واحد در نظر گرفته شده ۱۰ میلیون تومان سهم سازمان بهزیستی، ۴۰ میلیون تومان از محل تسهیلات کم بهره بانکی و ۳۰ میلیون تومان هم کمک‌هایی بوده که در قالب خیرین مسکن ساز در نظر گرفته شده و در مجموع هر واحد حدود ۸۰ میلیون تومان به مددجویان سازمان بهزیستی کمک شده است.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی با بیان اینکه مراسم واگذاری این واحد‌ها بصورت نمادین در منزل خانواده ۲ معلول در شهر اراک بر گزار و این ۲ افتتاح شد اضافه کرد: امیدواریم بقیه واحد‌های مسکونی مددجویان بهزیستی استان مرکزی هم در هفته دولت آماده افتتاح شود.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.