در بازدید مدیرکل بنیاد مسکن استان مرکزی برای بازگشایی راه عبوری روستای جلایر پل جانمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،مدیرکل بنیاد مسکن استان مرکزی و فرماندارتفرش همراه با مسئولین استانی و شهرستانی ضمن بازدید از چند روستای شهرستان تفرش برای بازگشایی راه عبوری روستای جلایر پل جانمایی شد.

جانمایی پل برای بازگشایی راه عبوری روستای جلایر

حمید رضا فراهانی فرماندارتفرش در جریان این بازدید‌ها در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: در بازدید از روستای جلایر راه عبوری دو طرف روستا در اثر سیلاب بسته شده بود که مقرر شد پل از سوی بنیاد مسکن جانمایی و طراحی شود و بحث حجم عبور آب و میزان عبور دبی از طریق استان پیگیری شود.

فراهانی افزود: علاوه بر جلایر از ۲ روستای دیگر بازدید داشتیم که ابتدا در روستای ابره در ضمن بازدید از رودخانه عبوری روستا مقرر شد جانمایی پل‌های عبوری روستا از سوی بنیاد مسکن انجام شود و بحث عبور دبی آب روستا هم مهندس رودخانه‌های استان انجام شود که مبحث حوزه دهیاری‌ها و بخشداری انجام شد و قرار شد از محل اعتبارات ملی و اعتبارات استانی تامین شود.

او اضافه کرد: در بازدید از روستای فرسمانه هم که راه عبوری روستا ایمن هست و مقرر شد بحث ساماندهی رودخانه‌ها از منابع ملی راه انجام شود و مسیر رودخانه فرسمانه تا دو سال آینده انجام شود.

حمید رضا فراهانی فرماندارتفرش به اتفاق محمد رضا رضا فرح مدیرکل بنیاد مسکن استان، به همراه مسئولین استانی و شهرستانی از) در بازدید از روستا‌های ابره در، خانک، کندج وفرسمانه مسائل و مشکلات این را تحت بررسی قراردادند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار