سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهری‌ها در همایش مجازی «با ماسک لبخند بزن بوشهر» شرکت می‌کنند

همایش مجازی ۱۰۰ هزار نفری حامیان سلامت با عنوان «با ماسک لبخند بزن بوشهر» ساعت ۲۱:۳۰ امشب برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: محل برگزاری همایش مجازی ۱۰۰ هزار نفری  «با ماسک لبخند بزن بوشهر» خانه‌ ساکنان استان بوشهر است، اما آنجایی که همایش از آن پخش می‌شود تالار لیان است و قرار است همه یا  بخش‌هایی از این همایش به صورت زنده از شبکه استانی صدا و سیما پخش شود.

مجید خورشیدی افزود: قدردانی از دست اندرکاران سلامت، تجلیل از مقام شهدای سلامت، پخش تصاویری از فعالیت کارکنان مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهدای خلیج فارس، موسیقی زنده، تجلیل از کارکنان فناوری اطلاعات و ارتباطات، و پیام‌های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و استاندار، وزرای کشور، بهداشت و معاون بهداشتی وزیر بهداشت و چند چهره‌ ملی، فرهنگی و  ورزشی از جمله برنامه‌های این همایش ۹۰ دقیقه‌ای است.

 او ادامه داد:  همچنین قرار است از صفحه‌های پربازدید اینستاگرام برای پخش این همایش استفاده شود که علاوه بر مردم استان بتوانیم در خارج از استان نیز مخاطبانی داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: ترویج سلامت و ارائه نکته‌های آموزشی موثر برای مقابله با بیماری کرونا از جمله هدف‌های برگزاری این همایش است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.