سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقاد امام جمعه اندیکا از افزایش سرقت‌ها در شهرستان

امام جمعه شهرستان اندیکا گفت: یک واقعیت غیرقابل انکار در شهرستان افزایش سرقت‌ها است که دستگاه انتظامی باید قدرت از آنها جلوگیری کند.

 حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه شهرستان اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: یک واقعیت غیرقابل انکار در شهرستان افزایش سرقت‌ است و دستگاه‌های قضایی و انتظامی باید قدرت، توان، مدیریت و درایت خود را بیش از پیش بکار گیرند که شاهد کنترل این سرقت‌ها باشیم.

او با اشاره به سرقت از اماکن متبرکه بیان داشت: سرقت‌ها خصوصا از اماکن متبرکه در نقاط مختلفی از شهرستان افزایش یافته است که نهاد‌های متولی می‌بایست در این خصوص تمام تلاش خود را بکار گیرند.

حجت الاسلام موسوی افزود: یکی از مشکلات امروز جوامع انسانی موضوع بلای خانمان‌سوز اعتیاد به مواد مخدر است که در کشور و حتی در اندیکا افزایش یافت و دستگاه قضایی نسبت به برخورد با عوامل توزیع مواد مخدر عزم جدی داشته باشند.

امام جمعه اندیکا تصریح کرد: وضعیت بیماری کرونا باعث شده است کمتر به وضعیت بازار توجه شود؛ گرانی اقلام مصرفی و ضروری مانند مواد غذایی جامعه را با مشکل مواجه کرده است، مسئولان و نهاد‌های نظارتی باید از مردم حمایت کنند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.