سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمبود منابع مالی مانع اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری مشهد نشده است

رئیس شورای شهر مشهد گفت: با وجود رکود اقتصادی و مشکلات موجود در کشور، خوشبختانه هیچکدام از پروژه‌های عمرانی شهرداری به دلیل منابع مالی تعطیل نشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد رضا حیدری رئیس شورای شهر مشهد در حاشیه بازدید جمعی از اعضای شورای شهر مشهد، شهردار و مدیران شهری از پروژه‌های عمرانی سطح شهر،گفت: با وجود رکود اقتصادی و مشکلات موجود در کشور، خوشبختانه هیچکدام از پروژه‌های عمرانی شهرداری مشهد به دلیل منابع مالی تعطیل نشده است و همه پروژه‌ها طبق زمانبندی درحال اجرا هستند.

او افزود: این موضوع نشان دهنده یک کار و مدیریت حرفه‌ای در میان مدیران شهری است که پروژه‌ها را به صورت سه شیفته فعال نگاه داشته اند.
 
رئیس شورای شهر مشهد ادامه داد: معتقدیم اکنون یک حرکت جهادی ارزشمند از سوی مدیریت شهری در شهر مشهد را شاهد هستیم که امیدواریم رضایت مردم و ولی نعمتمان امام رضا (ع) را به دنبال داشته باشد.

مجتبی بهاروند در حاشیه بازدید رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر مشهد، شهردار و مدیران شهری از پروژه‌های عمرانی سطح شهر، ضمن تقدیر از جدیت و پیگیری معاونت عمرانی برای پیشبرد پروژه ‎ها، گفت: با تاکیدات شورای شهر و اعتباراتی که مصوب شده، عملیات اجرایی ۲۴ پروژه عمرانی و ترافیکی تا پایان سال آغاز و یا به اتمام و بهره‌برداری خواهد رسید.


بیشتربخوانید:


 

جنب و جوش عمرانی در گوشه و کنار شهر

موحدی‌زاده نائب رئیس شورای شهر مشهد در حاشیه این بازدید گفت: در شرایطی که دولت از نظر مالی شرایط مناسبی ندارد، مدیریت شهری مشهد و شورای پنجم با سیاست‌گذاری و تدبیر خود موفق شده در گوشه‌وکنار شهر جنب و جوش خاصی در عرصه عمرانی ایجاد کند.

او با اشاره به اصلاح هندسی و تعریض پل پرتوی، افزود: مردم شاهد هستند که این روز‌ها تردد در این نقطه از شهر که مسیر دسترسی به طرقبه و شاندیز است، تسهیل شده و ترافیک روانی را شاهد هستیم.

 بخش عمده پروژه‌های عمرانی از برنامه زمان‌بندی جلوتر هستند


مهدی نیا عضو شورای شهر گفت: بخش عمده پروژه‌های عمرانی از برنامه عملیاتی و زمان‌بندی پیش‌بینی شده جلوتر هستند و زودتر از موعد به بهره‌برداری می‌رسند، در عین حال برخی پروژه‌ها، چون تقاطع چهارسطحی آزادگان و پارکینگ طبقاتی آزادی نیز اندکی از برنامه، عقب بوده که با دستو رهای شهردار مقرر شد این عقب‌ماندگی جبران شود و خود را به برنامه زمان‌بندی پروژه برسانند.

اعضای شورای شهر مشهد به همراه شهردار و سایر مدیران شهری از روند اجرایی تعدادی از پروژه‌های سطح شهر مشهد شامل بازگشایی مسیر کوشش تا خلج، تقاطع غیر همسطح مصلی، جاده ۷۵ متری رضویه، تقاطع غیر همسطح ابوطالب، توقفگاه اتوبوسرانی شهید صنمی، زیرگذر دوربرگردان شهید برونسی و پارکینگ آزادی بازدید کردند.

در جریان این بازدید شهردار مشهد، بر اجرای پروژه‌های عمرانی طبق زمان بندی انجام شده همراه با در نظرگرفتن کیفیت کار تاکید کرد. در ادامه برخی از اعضای شورای شهر نیز به اظهار نظر پرداختند.

 انتهای پیام//ز.ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.