مدیر تامین مسکن کمیته امداد خراسان رضوی گفت: در ۱۱ ماهه امسال۴۱ درصد از پروژه‌ها عمرانی این نهاد با بیش از ۲ هزار مورد واحد مسکن شهری و روستایی برای مددجویان تحت حمایت اجرا شد.

اجرای ۴۱ درصد پروژه‌های عمرانی کمیته امداد خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدصحرایی مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد خراسان رضوی گفت: در ۱۱ ماهه امسال ۴۱ درصد از پروژه‌ها عمرانی این نهاد با ۲ هزار و ۵۰۵ مورد واحد مسکن شهری و روستایی در بخش‌های خرید، ساخت و مقاوم سازی برای مددجویان تحت حمایت اجرا شد.
 
او با بیان اینکه یکی از ابعاد توانمندکردن خانواده‌ها تامین مسکن مناسب برای مددجویان تحت حمایت است، ادامه داد: این نهاد امسال ۶ هزار و ۷۴ پروژه عمرانی را در بخش‌های ساخت، تکمیل و خرید مسکن و انجام تعمیرات در قالب شهری و روستایی اجرا کرد که برای این امور بیش از ۱۱۱ میلیارد تومان اعتبار از منابع داخلی این نهاد و مشارکت خیران تامین و هزینه شد.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد خراسان رضوی با بیان اینکه امسال۴۰ درصد از پروژه‌های عمرانی شامل ۲ هزار و ۵۰۵  واحد در بخش کمک به خانه دار شدن مددجویان بود، گفت: در این مدت خریداری و ساخت ۴۵۶ واحد مسکن شهری، مقاوم سازی ۱۵۶۱ واحد مسکن روستایی، اتمام ۶۲ واحد مسکن شهری و اتمام ۴۲۶ واحد مسکن نیمه تمام روستایی انجام شد.
 
صحرایی افزود: همچنین در ۱۱ ماهه ۳ هزار و ۳۳۴ مورد تعمیرات کلی و جزئی در مناطق محروم و غیرمحروم استان برای مددجویان اجرا شد که برای آن ۱۱ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شد.

او تصریح کرد:  بهسازی ۲۳۵ سرویس بهداشتی با اعتبار ۴۳۱ میلیون تومان اعتبار را در ۱۱ ماهه امسال از دیگر برنامه‌های امسال بوده است.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد خراسان رضوی با اشاره به اینکه اعتبارات هزینه شده برای پروژه‌های اجرایی به صورت بلاعوض، اعطای تسهیلات، مشارکت خیران و آورده خود مددجویان بوده است، گفت: با توجه به قرار داشتن در شرایط سخت اقتصادی نیکوکاران می‌توانند با شماره گیری کد # ۰۵۱ * ۸۸۷۷ * از طریق تلفن همراه خود در اهدای کمک‌های نقدی به نیازمندان اقدام کنند.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.