عملیات اجرایی طرح های عمرانی شهرداری مشهد

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: هم اکنون بدون در نظر گرفتن طرح قطار شهری، ۱۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در نقاط مختلف شهر مشهد در حال اجراست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،خلیل اله کاظمی معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد  در حاشیه بازدید شهردار، رئیس و اعضای شورای شهر مشهد از طرح‌های عمرانی شهرداری مشهدگفت: پل شهید برونسی یکی از این طرح‌هاست که با ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار در دست اجراست.

 معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: این دوربرگردان زیرگذر، بار ترافیکی بلوار وکیل آباد را از طریق بلوار و پل غیر همسطح شهید برونسی به سمت نمایشگاه و تقاطع چند سطحی درحال ساخت آزادگان هدایت می‌کند.
 
کاظمی بیان کرد: عملیات اجرایی این زیرگذر که از حدود ۱۰ روز قبل آغاز شده است در مرحله حفاری و نصب باروت است و تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

او تصریح کرد: تقاطع چند سطحی آزادگان از دیگر این طرحهاست و سه سطح تقاطع چند سطحی آزادگان از جمله زیرگذر این تقاطع در مسیر بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی، میدان همسطح و یکی از پل‌های غیرهمسطح در مسیر امام علی (ع) به نمایشگاه به همراه تعریض پل نمایشگاه طبق برنامه زمان‌بندی ۲۲ بهمن امسال آماده بهره‌برداری خواهد شد.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد تاکید کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده، پل دوم غیر همسطح تقاطع چند سطحی آزادگان نیز تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ آماده بهره‌برداری می‌شود.
 

بیشتر بخوانید
  • سوله مدیریت بحران مجد آماده بهره برداری می باشد

    کاظمی به بازدید اعضای شورای شهر مشهد از طرح تقاطع غیر همسطح ابوطالب اشاره و اظهار کرد: این طرح، ابوطالب جنوبی را به ابوطالب شمالی متصل می‌کند که امیدواریم با برنامه ریزی‌های انجام شده تا پایان امسال به بهره برداری برسد.
  • انتهای پیام//ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار