سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره کل مدیریت خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران:

ارائه خدمات به صنعت نفت و شرکت‌های بخش خصوصی شتاب می‌گیرد

بهمنی از شتاب بخشی ارائه خدمات همزمان به صنعت نفت و شرکت‌های بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کوروش بهمنی رئیس اداره کل خدمات سیمان و انگیزش چاه مدیریت خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران گفت: ارائه خدمات همزمان به شرکت‌های تابع شرکت ملی نفت ایران و شرکت‌های بخش خصوصی فعال در این عرصه شتاب می‌گیرد.

او افزود: این شرکت در چارچوب همکاری‌های مستمر با صنعت نفت ارائه خدمات سیمانکاری، تزریق اسید و نیتروژن به چاه‌های نفت و گاز در گستره عملیاتی شرکت‌های ملی مناطق نفتخیز جنوب، نفت مناطق مرکزی و شرکت‌های تابع، فلات قاره ایران، نفت و گاز اروندان، مهندسی و توسعه نفت و مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران را در دستور کار دارد.

بهمنی اظهار داشت: هم اکنون با شماری از شرکت‌های بخش خصوصی نیز در چند سال اخیر همکاری نموده و درحال حاضر نیز در حال ارائه خدمات و همکاری با شرکت سروک کیش، حفاری شمال، مهندسی و ساختمان صنایع نفت (اویک)، آبسکون و هیوا است که در عمل خدمات به شرکت‌های اویک، سروک کیش و آبسکون در اجرای پروژه‌های توسعه میدان‌های منصوری، سعادت آباد، لالی و رامشیر که در قالب طرح توسعه ۲۸ مخزن در مناطق نفتخیز جنوب کلید خورده است.

رئیس اداره کل خدمات سیمان و انگیزش چاه مدیریت خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه متخصصان و کارکنان تلاشگر این اداره کل در ۳ ماه نخست امسال ۱۶۲ مورد عملیات سیمانکاری، ۱۷ اسیدکاری ویژه و گسترده، ۳۸۶ مورد عملیات تزریق نیتروژن و سیال به چاه‌های نفت و گاز را با موفقیت به انجام رسانده اند، بیان کرد: همچنین در بخش مخلوط و مواد شیمیایی نیز تعداد ۲۱۹ محموله سیمان و ۱۰۵ محموله اسید و سیال به اقصی نقاط کشور ارسال گردیده است.

او با بیان اینکه بخش سیمان و انگیزش چاه با توجه به امکانات و تجهیزات فنی از جمله پمپ‌های فشار قوی (پمپ تراک)، آمادگی ارائه همزمان خدمات به حدود یکصد دکل حفاری و ۴ کلیه چاه‌های بهره برداری را دارد، ادامه داد: هم اکنون در حال رایزنی با تعدادی از شرکت‌های بخش خصوصی که در اجرای پروژه‌های میدان محور مشارکت دارند، هستیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه اداره کل سیمان و انگیزش چاه یکی از مجموعه‌های کلیدی مدیریت خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران است که بزرگ‌ترین و تخصصی‌ترین مجموعه در زمینه ارائه خدمات سیمانکاری و اسیدکاری در کشور محسوب می‌شود، بیان داشت: سیمانکاری لوله‌های جداری، آستری، تزریق سیمان، سیمانکاری متعادل، نصب مجرابند سیمانی، آزمایش شیر‌های فورانگیر، پمپاژ دیگر سیالات به درون چاه و ... را از وظایف این بخش در مبحث ارائه خدمات یکپارچه فنی و تخصصی از سوی شرکت به شمار می‌رود.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: صنعت نفت ، حفاری چاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.