سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استان اصفهان پیشرو در بدنسازی و پرورش اندام کشور

سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت:استان اصفهان در حوزه ورزش بدنسازی و پرورش اندام کشور در همه شاخه ها و کمیته ها جزو برترین ها بوده و این را می توان از کسب عناوین بین المللی ورزشکاران آن ثابت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد تقی امیری خراسانی سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در مجمع سالیانه هیئت پرورش اندام و بدنسازی در اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان قطب فعال بدنسازی و پرورش اندام کشور است گفت: در سال‌های اخیر مدیریت این رشته در استان اصفهان سبب شده تا ورزشکاران آن با خیال آسوده نسبت به گذشته در این ورزش به فعالیت ادامه دهند.

او در ادامه افزود: استان اصفهان در حوزه ورزش بدنسازی و پرورش اندام کشور در همه شاخه‌ها و کمیته‌ها جزو برترین‌ها بوده و این را می‌توان از کسب عناوین بین المللی ورزشکاران آن ثابت کرد.

امیری خراسانی در ادامه گفت: امیدواریم با ظرفیت‌های بالایی که استان اصفهان در همه رشته‌های بدنسازی و پرورش اندام چه در حوزه زیرساخت‌ها و چه نیروی انسانی دارد مثل سال‌های اخیر هم در حوزه ملی و هم قهرمانی موثر باشد که این کمترین توقع است.

سرپرست فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی در ادامه با اشاره به اینکه متاسفانه دید مردم و حتی برخی رسانه‌های به رشته‌های بدنسازی و پرورش اندام همچنان سنتی است گفت: حتی ما در برخی فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی و سینمایی هم می‌بینیم که برای جلوه دادن آدم‌های بد و شرور از افرادی که تنومند و یا بدنساز هستند استفاده می‌کنیم در حالی که در رشته‌های بدنسازی و پرورش اندام هستند اکثرشان جزو انسان‌های مهربان و خیر و مردم دوست هستند.

محمد تقی امیری خراسانی در پایان گفت: ایران در رشته‌ای مختلف بدنسازی و پرورش اندام مثل پاورلیفتینگ، بادی کلاسیک، فیزیک، مچ اندازی و قویترین مردان همیشه جزو برترین‌های دنیا بوده است و امیدواریم با این همه ظرفیتی که در کشور وجود دارد بیشتر از گذشته به این ورزش که علاقه‌مندان زیادی به خصوص در نسل جوان دارد بها داده شود و مشکلات آن تا جایی که امکان دارد در بین مسئولان و رسانه‌ها برطرف شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.